Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Me vokotin kanssa valtamme nurkkapöydät ja tuijotamme vaivaantuneesti menoa. Eri nurkkapöydät.

tuosta aiheutuukin huhtapubissa kinkkinen tilanne!

mitä jos toinen nurkkapäytä sattuu olla varattu!

onnekis, nurkkapöytä pienon vieressä on lähes aina vapaa, kun sielä piipahtaa

tuosta aiheutuukin huhtapubissa kinkkinen tilanne!

mitä jos toinen nurkkapäytä sattuu olla varattu!

onnekis, nurkkapöytä pienon vieressä on lähes aina vapaa, kun sielä piipahtaa
Jos pöytä on varattu, kävelen kotiin. Lyhyt matka.

missä voi juoda itsensä ja etenkin muut mukaviksi.
Juodaanko me eri viinaa? Minä pystyn juomaan itseni vain joko känniääliöksi tai syväjäähän. Nykyään tarkoituksella aina siihen syväjäämoodiin pienempänä pahana, jos joskus harvoin vahingossa joutuu a) ihmisten seuraan ja b) juomaan niin paljon että se tuntuukin jossain.

Juodaanko me eri viinaa? Minä pystyn juomaan itseni vain joko känniääliöksi tai syväjäähän. Nykyään tarkoituksella aina siihen syväjäämoodiin pienempänä pahana, jos joskus harvoin vahingossa joutuu a) ihmisten seuraan ja b) juomaan niin paljon että se tuntuukin jossain.
Molemmat on tuttuja, känniääliöksi yleensä mutta uskoakseni muutkin ovat olleet samalla tasolla samaan aikaan niin ei sen väliä.
Syväjäätä tarttee hävetä vähemmän joten se ois parempi vaihtoehto, harvemmin pystyy selvinpäinkään pitämään suutaan kiinni niin kännissä se on mahdotonta.
Mulla on harvemmin mitään syytä mennä mihinkään pippaloihin muuten kuin dokaamaan niin saa nähdä miten seuraava kerta, naisen menot saattaa olla sellainen syy ja oikeastaan olisi mielenkiintoista kokea ne känniääliöt selvinpäin sitä kun harvemmin omalla kohdalla on tapahtunut.

Taas ilmoittauduttu vapaaehtoishommiin.
Alunperin lähdin niihin siksi että saisi käytettyä jotenkin aikaa hyödyksi ja että tapaisi uusia ihmisiä eli suomeksi naisia.
Nyt kun niille jälkimmäisille ei tarvetta niin tietäähän sen että alkaa olemaan pirkkoa rivissä.

72C586F5-1733-4B9C-8FAB-FFB66C0D8BDA.webp

Yippee-ki-yay. Miksei Die Hardiin kyllästy koskaan?

Minä taidan juoda itseni vain väsyneeksi. Paras meno on silloin, kun ei ole ottanut mitään ja jos ottaa, niin tulee vain iso väsy ja meno hyytyy.

Näin minä tein. Ja olen maksanutkin yhdestä nettikurssista.
Niitä sitten harjoittelin ladulla. En tiedä osaanko vieläkään mutta kivaa se on.

Ostin uudet vapaan sukset viime talvena. Hiihto siirtyi ihan nextille levelille.
Olen siitä huolimatta miettinyt et jos tänne landelle tulee lunta niin meen kyllä hiihtokouluun. Ihan vaan kertauksen vuosi.

Minäkin helmikuussa ostin ja tänään salilla sovin pt:n kanssa että yksi sovituista kerroista hiihdetään. Tai hän sitä ehdotti kun kerroin että koittanut opetella 😁
Hän on sellainen suhteellisen pro hiihtäjä, niin saapahan sitäkin harjoitettua, uskoisin olevan kivempaa paremmalla tekniikalla 😅

Eilen kävin uimassa, eikä oo tällä tekniikalla / kunnolla kyllä pakkislaisten keskuudessa mitalisijoja jaossa. Olkapää kylläkin kipeytyi 😅 Ei oo noinkaan ennen käyny, vaan vanhempihan sitä jo onkin kuin esim 2vk sitten! Isommat lasit vois hankkia itsekin...

Ei kyllä enää millään baariin selvin päin. Jos vaihtoehtona on olla rauhassa himassa. Jos haluaa soittaa musaa saatanan kovalla, niin onnistuu ja pyytää vaikka emäntää huutamaan ja törmäilemään päin kerran minuuttiin.

Sen pari romillea melkein tarvii ALKOA (se on saatana alkoholi :D) ennen ku viittii lähteä nykyään kylille pyörimään.

Back
Ylös Bottom