Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eliccäs naaraita näkyvillä
I'm only huuuman, after aaalll.
Kerrankin vielä toi mainos...
![]()
En todellakaan!Meinaatko, että vaikka kolme viikkoa sitte on sovittu, että ollaan me tässä ny yhessä, niin "baarissa" voi olla vielä sinkkuna, "ku tää on niin tuore juttu vielä". Juu, näitä naisia on tullu kohdattua...
En ois sinusta uskonu.![]()
Joskus tuli kruisailtua 50cc Baotianilla mihin laitettiin 125cc kone minicrossista, sähköt ja pakoputki sopi suoraan. Kerran ajelessa pekonit pysäytti ja kysy mikäs toi "powerfiltteri" on, sanoin vaan et tollanen se oli ostettaessa :DMeidän ruokakunnassa on nyt sitten kiinalaisvalmisteinen Monkeyn näköinen mopoksi rekisteröity kevytmoottoripyörä.
Mutta, jos molemmista siltä tuntuu, että tää on se juttu, ja siitä on puhuttu, niin sillon se on se. #salamarakastunut #siitäseurasikuusjapuolivuottayhdessäEn todellakaan!
Minä olen yksiavioinen. Eli jos sattuu sellainen tilanne, että olisi jotain niin mulla ei ole tarvetta vilkuilla muualle.
Vaan sitä, että jos on kolme viikkoa styylannut niin en sitä vielä parisuhteeksi kutsuisi. Suhdehan se nyt toki on mutta minusta parisuhde on jotain syvempää.
Eli jos alan styylaamaan jonkun kanssa ja homma etenee ja syvenee niin aikaa myöden siitä tulee parisuhde.
Tämä onkin ihan mielenkiintoinen aspekti miettiä. Toki ajallisesti on mietittävä miten mitäkin kutsua, mutta.En todellakaan!
Minä olen yksiavioinen. Eli jos sattuu sellainen tilanne, että olisi jotain niin mulla ei ole tarvetta vilkuilla muualle.
Vaan sitä, että jos on kolme viikkoa styylannut niin en sitä vielä parisuhteeksi kutsuisi. Suhdehan se nyt toki on mutta minusta parisuhde on jotain syvempää.
Eli jos alan styylaamaan jonkun kanssa ja homma etenee ja syvenee niin aikaa myöden siitä tulee parisuhde.
Juurikin tämä, kyllä sen tietää milloin tunne on vahva eikä mikään kädenlämpöinen.Mutta, jos molemmista siltä tuntuu, että tää on se juttu, ja siitä on puhuttu, niin sillon se on se. #salamarakastunut #siitäseurasikuusjapuolivuottayhdessä
Paula on mielenkiintonen persoona mitä kattelin sillon bbtä. Kännissä semi kuumottava :DPaula on studiossa #bb
Nii, makuasioista.Mutta, jos molemmista siltä tuntuu, että tää on se juttu, ja siitä on puhuttu, niin sillon se on se. #salamarakastunut #siitäseurasikuusjapuolivuottayhdessä
En osaa aikamäärettä sanoa mutta minusta seukkailu on kahden ihmisen sopimus.Mikä on aikamääre jolla nämä kaksi voidaan eritellä? Onko seurustelusta sovittava yhdessä kumppanin kanssa, koska on oikein sopia jonkinlaisista suhteen säännöistä?
![]()
Löydätkö klitoriksen? Testaa, kuinka hyvin tunnistat pimpin osat kuvista – 7 oikein on kova tulos
Tällä viikolla vietetään vulvodyniaviikkoa. Sen tarkoitus on levittää tietoa oireyhtymästä, joka aiheuttaa kipua naisen ulkosynnyttimissä. Mutta tiedätkö vulvan eri osat? Se selviää testaamalla!www.is.fi
7/7
Jopas oli testi 9/7 - tunnistin myös vasemman ja oikean käden.
Kyl määki sain 7/77/7, joko saa hakea pimppitohtorin titteliä?