Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I'm only huuuman, after aaalll.

Kerrankin vielä toi mainos...:mad:
6N3n.gif

Testiä pukkaa:

7/7
Onneksi olkoon! Tunnet naisen salaiset solat kuin omat taskusi. Siihen ei aivan jokainen pysty, mutta sinä et olekaan mikään aivan tavallinen tyyppi – olet varsinainen pimppiguru. Saattaa olla niin, että sinullakin on vagina.

edit. @Kiukku vanha lettutieteiden vihtori ehti ensiks. Kunnia hänelle!

Meinaatko, että vaikka kolme viikkoa sitte on sovittu, että ollaan me tässä ny yhessä, niin "baarissa" voi olla vielä sinkkuna, "ku tää on niin tuore juttu vielä". Juu, näitä naisia on tullu kohdattua...

En ois sinusta uskonu. 😔
En todellakaan!
Minä olen yksiavioinen. Eli jos sattuu sellainen tilanne, että olisi jotain niin mulla ei ole tarvetta vilkuilla muualle.

Vaan sitä, että jos on kolme viikkoa styylannut niin en sitä vielä parisuhteeksi kutsuisi. Suhdehan se nyt toki on mutta minusta parisuhde on jotain syvempää.

Eli jos alan styylaamaan jonkun kanssa ja homma etenee ja syvenee niin aikaa myöden siitä tulee parisuhde.

Meidän ruokakunnassa on nyt sitten kiinalaisvalmisteinen Monkeyn näköinen mopoksi rekisteröity kevytmoottoripyörä 🤪.
Joskus tuli kruisailtua 50cc Baotianilla mihin laitettiin 125cc kone minicrossista, sähköt ja pakoputki sopi suoraan. Kerran ajelessa pekonit pysäytti ja kysy mikäs toi "powerfiltteri" on, sanoin vaan et tollanen se oli ostettaessa :D

Letkee vehje oli, huiput vakio väleillä joku 80, oli niinku sellanen mitä olis tehtaalta tullessa pitänyt olla.

En todellakaan!
Minä olen yksiavioinen. Eli jos sattuu sellainen tilanne, että olisi jotain niin mulla ei ole tarvetta vilkuilla muualle.

Vaan sitä, että jos on kolme viikkoa styylannut niin en sitä vielä parisuhteeksi kutsuisi. Suhdehan se nyt toki on mutta minusta parisuhde on jotain syvempää.

Eli jos alan styylaamaan jonkun kanssa ja homma etenee ja syvenee niin aikaa myöden siitä tulee parisuhde.
Mutta, jos molemmista siltä tuntuu, että tää on se juttu, ja siitä on puhuttu, niin sillon se on se. #salamarakastunut #siitäseurasikuusjapuolivuottayhdessä

En todellakaan!

Tämä onkin ihan mielenkiintoinen aspekti miettiä. Toki ajallisesti on mietittävä miten mitäkin kutsua, mutta.

Tapailu - tapaat ihmistä, kevyt/syvä ihastus luonteenpiirteisiin, ulkonäköön. Seksin toimivuutta selvitetään. Tunteet vielä pinnalliset. Herkemmin irtisanottavissa.
+ mahdollisesti eksklusiivista, mahdollisesti ei. Tässä kohtaa ei olla välttämättä puhuttu vielä pelisääntöjä, tapaillaanko muitakin.

Seurustelusuhde/parisuhde - yhteisestä sopimuksesta tuleva, rakentava suhde. Tunteet ovat syventyneet pintaa enemmän, yhteisiä haaveita ja elämää pyritään sovittamaan yhteen. Vaikeammin irtisanottavissa, panostus suurempi kuin tapailussa.
+ eksklusiivinen, ellei avoimesta suhteesta sovittu.

Mikä on aikamääre jolla nämä kaksi voidaan eritellä? Onko seurustelusta sovittava yhdessä kumppanin kanssa, koska on oikein sopia jonkinlaisista suhteen säännöistä?

Mutta, jos molemmista siltä tuntuu, että tää on se juttu, ja siitä on puhuttu, niin sillon se on se. #salamarakastunut #siitäseurasikuusjapuolivuottayhdessä
Juurikin tämä, kyllä sen tietää milloin tunne on vahva eikä mikään kädenlämpöinen.

Ei oo ikinä ennen tullut mitään ns. sovittua, varmaan viikon verran jotain höpöteltiin ennenkuin ehti tapaamaan ja samantien oli selvää että nyt katsotaan mitä tapahtuu. Seuraavalla kerralla kun nähtiin niin tuli tämä kysymys että ollaanko me nyt sitten yhdessä, ihan silleen spontaanisti molemmilta.
Nyt sitten kun on jatkuvaa vierailua niin yhä vaan vahvemmalta tuntuu niin en näe mitään ongelmaa sanoa parisuhteeksi vaikka onkin lyhyt aika alusta.

Viimeksi muokattu:
Nii, makuasioista.

Minä en kolmen viikon jälkeen tekisi mitään elämää mullistavia päätöksiä.
Ihastuneena sitä on sellaisessa aivosumussa, että järkevät päätökset ovat kaukana kaikesta.

Tottakai sitä voi antaa mennä jos hyvältä tuntuu. Jokainen tyylillään. Joskus onnistuu ja joskus sit nuollaan haavoja. Sitä kun ei voi etukäteen tietää.

Minä olen enemmän "järki"- kuin tunneihminen.
Ehkä se on yksi syy tähän #foreveralone -tilanteeseen.
Edelleen en omalla kohdallani kutsuisi 3 viikon tai edes 3 kuukauden seukkailua parisuhteeksi.

Tietää että on perjantai, kun täällä on monta siviua luettavaksi. Ei vaan jaksa.

Mutta sen sanon, että kaikki yhteispeiton dissaajat on jollain tapaa outoja tai epäilyttäviä😜 En itse osaisi ajatellakaan, saati nukkua muualla, muksuja tai ei. Mutta onneksi kaikki voi valita mieleisensä tavan 👍

Mikä on aikamääre jolla nämä kaksi voidaan eritellä? Onko seurustelusta sovittava yhdessä kumppanin kanssa, koska on oikein sopia jonkinlaisista suhteen säännöistä?
En osaa aikamäärettä sanoa mutta minusta seukkailu on kahden ihmisen sopimus.
Siinä viimeistään pelisäännöt selväksi.

Toki ennen seukkaulun alkua voi sopia, et ei tapailla muita jos on sellainen tilanne, että myös muut mies- tai naisoletetut pyörii kuvioissa puolin tai toisin.

7/7

Jopas oli testi 9/7 - tunnistin myös vasemman ja oikean käden.

7/7, joko saa hakea pimppitohtorin titteliä?
Kyl määki sain 7/7

View: https://youtu.be/EVjrpImlLMY

Back
Ylös Bottom