Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motivaatiopula täälläkin, reilu kuukausi vuorotteluvapaan alkuun ja ei millään jaksaisi olla innokas työntekijä.Minulla on nyt hieman motivaatiopulaa, mä en yhtään en jaksaisi enää olla innokas opiskelija.
Kutsutko sitä parisuhteeksi jos olette styylannneet tyyliin 3 viikkoa?parisuhteessa
No en nyt oikeasti vielä mutta kyllä se oletus on, hieman tässä nyt mennyt vähän vauhdikkaasti yksi sun toinen asia eikä ole tarkoitus jarrutella.Kutsutko sitä parisuhteeki jos olette styylannneet tyyliin 3 viikkoa?![]()
Minä ostin sellaisen itselleni, että saan kääriytyä siihen talvipakkasilla.Paripeitto on lopun alkua.
Vähän niinku Flavio.joo, ei taida toimia muu, kun että pitäis olla aivan helevetin komia niin johan tulisi tykkäyksiä
Vajaa 5000h tuntia on nyt mittarissa, ei ainakaan vielä ole pudonnut.Tuurillaan olen hitsannut ton nostopuominToivottavasti on kestänyt
![]()
Vähän niinku Flavio.
No ei varmasti tarviei kai Flaafion tarvi tinneriin alentua! NAISta kun saa muutenkin
No ei varmasti tarvi![]()
mutta kummallisia imisiä täälä kun ei tuossa asennossa halua nukkua! saman peiton alla
pääsis edes kerran vuosikymmenessä!
Korjasin vähän.
mutta kummallisia imisiä täälä kun ei tuossa asennossa halua nukkua! saman peiton alla
pääsis edes kerran vuodessa!