Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks ihmeessä?
Sama kuin veganismi tai crossfitt, pitää vain julistaa joka paikassa.
Kohta lähtee neljäs viikko nollalinjalla ja mitä on muuttunut? En kyllä itse huomaa mitään eroa.
Vieläköhän Mustanaamiokerho on voimissaan.

Tuskin.
Entiset fan-clubit taitaa olla muuttuneet instaseuraajiksi.
Olisi siistiä perustaa perinteinen sellainen ja siihen voi laittaa materiaalia ainoastaan kirjepostina.

Sama kuin veganismi tai crossfitt, pitää vain julistaa joka paikassa.
Kohta lähtee neljäs viikko nollalinjalla ja mitä on muuttunut? En kyllä itse huomaa mitään eroa.
Mä olen ollut pitkiä aikoina elämässä ilman A-tuotteita ihan omasta tahdosta.

Joten mun kulutus ei ole vieläkään plussan puolella vaikka joisin kaksin käsin joka päivä.

Ajjai, komiaa settiä koronaketjussa.

Sieltä lainattua:
"Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi... Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen."

heh heh, rajua

Piti äkkiä kuuklettaa lusiferaasi. Joku kemiallinen reaktio? ja tuottaa valoa, kuten kiiltomato, tämän valon avulla sitten yhteydessä tietokoneeseen. Sattana, kun pistemäisen laaserinkin käyttö tiedonsiirrossa on helvatun vaikeeta, niin tuollanen kiiluva peräsin tarvii olla ihmisellä aika hyvin suunnattu vastaanottimeen. Ellei se sitten morseta vaikka peiton alta, kun nukkuu.
:eek:

Varmaan osa rölläilee tahallaan propelipää settiä, mutta joku tuonkin on toukentupeen kirjoittanut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sieltä lainattua:
"Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi... Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen."

heh heh, rajua

Piti äkkiä kuuklettaa lusiferaasi. Joku kemiallinen reaktio? ja tuottaa valoa, kuten kiiltomato, tämän valon avulla sitten yhteydessä tietokoneeseen. Sattana, kun pistemäisen laaserinkin käyttö tiedonsiirrossa on helvatun vaikeeta, niin tuollanen kiiluva peräsin tarvii olla ihmisellä aika hyvin suunnattu vastaanottimeen. Ellei se sitten morseta vaikka peiton alta, kun nukkuu.
Pitäs varmaan käydä mainostamassa että otin influenssapiikinkin. Sivuvaikutuksena alan huomaamaan lievän halun håmåsteluun.

Sieltä lainattua:

heh heh, rajua

Ja ton lisäksi elinaikaennuste vaan ,5-3 vuotta. Mitähän ne meinaa ihmisistä imasta tietokoneelle vai meinaako ne ohjelmoida ihmisiin jotain toimintoja tuoksi max. kolmeksi vuodeksi :unsure:

Ja ton lisäksi elinaikaennuste vaan ,5-3 vuotta. Mitähän ne meinaa ihmisistä imasta tietokoneelle vai meinaako ne ohjelmoida ihmisiin jotain toimintoja tuoksi max. kolmeksi vuodeksi :unsure:
En tiedä. Joku salajuoni tässä on, mutta se selviää kyllä muutamassa vuodessa, kun tuo elinaika rokotetuilla päättyy.

Back
Ylös Bottom