Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamuvuoro.
Ois sitä voinut nukkua ihan hyvin kun kiire ei mihinkään, tänään aattelin käyttää kaupunkimme myöntämän suuren ja mahtavan edun!
Yläasteikäiset pääsee tiistaisin ja torstaisin 14-16 ilmaiseksi uimahalliin, minä en tietenkään mutta pakkohan se reilu kädenojennus on tänään vihdoin käyttää hyödyksi.
En tiedä miksi mutta pieni vittuilun maku että kahtena päivänä viikossa ja tuohon aikaan, tiistaisin on lähihalli ja torstaisin pitää lähteä kauemmaksi ja hyöty menisi jo linkkulippuun.

Eikös sulla oo se vakituinen kotona?
Juu on. Enkä sitä siis valita.

Mutta tälläisenä...no sivusta seurannut täällä eri oletettujen seikkailuja niin tuntuvat kyllä hyvinkin eri planeetalla asuvan kuin minä. Asun varmaan samalla planeetalla jäsen Vokotin kanssa. Paitsi että jäsen vokot on kovinkin aktiivinen ihmisten ilmoilla liikkuja minuun verraten. Sanoisinko että melkolailla absurdi ajatus, että joku lajitoveri olisi joskus aktiivisesti ollut minuun yhteydessä..#hehe juuei jos ei työasioita lasketa. Ei ole tapahtunut ainakaan viimeiseen 10 vuoteen.

Testin perusteella urologia olisi minulle sopivin erikoisala mikäli opiskelisin tohtoriksi.

1. KNK&Ortospedia
3 uro, hyi
4, suolistoneuvos sis, hyi
5. verisuonikirra, lievä hyi
6. suolisneuvos kir, hyi
6. käsikirra, kauheita nörttejä, harkitsin kyllä joskus vakavasti
8. kardiologia, hyi
8. silmät, saattas olla ihan jännä

Korjasin itselleni.

haha, olet niin kaukana tuosta, sinullahan on todistusaineisto mm. sitä ett olet joskus saanut & klopit pyörii jaloissa a-alueella
Minä en pystyisi sitäkään mitenkään todistamaan jos joutuisin aiheesta kuulusteluun

sopiva annosmäärä, niin jäyhä ja vähäpuheinen Mieskin muuttuu hilpeäksi puheliaaksi SeuraMieheksi.

tuota ei ole, koittaa sammuminen ennen tuota vaihetta, jos sitä etes ikinä olisi tulossa

Patologia ja liikuntalääketiede taistelivat johtopaikasta kunnes käsikirurgia vei voiton.
Odotin kyllä gyneä mutta ei vissiin kysymysasettelu ollut sitten suosiollinen tai jotain.

Haha, tein myös tuon testin. Tulos; Fysiatria. Hauska sinänsä, että vaikka ei ole ambitioita lukea lääkäriksi erikoisala osui sillä tavalla, että olen viime aikoina lukenut fysioterapeutin opinnoista. Ei siksi, että ihmisten tuki- ja liikuntaelinasiat ihan hirveästi kiinnostaisivat (paitsi omat!) mutta jos haluaa koira-/ylipäätään eläinfyssariksi, pitää lukea ensin fysioterapeutiksi ja sen jälkeen rahalla erikoistua. Se ei ole ongelma mutta tuo kaikki siinä välissä. 😐

1.Oikeuslääketiede, kuullostaa kivalta. Tykkään oikeuden tulkinnasta, enkä epäröi käyttää valtaani👍
2.Oikeuspsykiatria, vielä mukavemalta kuullostaa👍 Pystyn päättämään kuka on hullu kuka ei.
3.Endokrinologia, EI. Itselläni kyllä vahvasti hormonia erittävä rauhanen.
3.Patologia, Kyllä! Asiakas ei valita. Eikä niin nokon nuukaa väriseekö käsi.
3.Reumatologia, Ei. Mutsilla reuma.
6.Fysiatria, Ei, en halua klemppajalkoja asiakkaiksi.
6.Kliininen farmakologia ja lääkehoito, Miksei? Voisin löytää itselleni sopivat lääkkeet.
8.Syöpätaudit, Ei todellakaan. Tämä työ olisi itsessään syöpä.
9.Kliininen mikrobiologia, Ei. En halua tietää mitä pöpöjä maailmassa on.
10.Lastenpsykiatria, Ei, Isänä olen jo kahden lapsen psykiatri.

Näin. Pitäiskö vielä vanhoilla päivillä lähteä lääkikseen?

Näin. Pitäiskö vielä vanhoilla päivillä lähteä lääkikseen?
Ei.

Mietin tuota koulun alkuaikana noin minuutin, kun oli alkupään matikat tsek ja fysiikat tsek. Olisi ollut vahvimmillaan pääsykokeissa.

Tulin tulokseen, että jatketaan nykyisellä linjalla. Mielummin jotain sähöö, rojektia tai rakentamista.

Oikista harkitsin aiemmin, ennen nyk. koulua. Mutta sitä vain noin 15 sek. Ei mitään mielenkiintoa lukea lakipykäliä päivästä toiseen.

Back
Ylös Bottom