Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiijä miksi mutta nyt toista viikkoa vedellyt päikkäreitä 19-20 välillä, ihme ja kumma niin tälleen illasta ei sitten meinaa väsyttää ollenkaan.
Oispa kaljaa.

Joitain kertoja tuli autettua neitoja tai herroja hädässä autojen kanssa. Hyvä jos kiitosta sai.

Minulla on takavuosilta kyllä useampi luvattu viinapullo tai lounas edelleen saamatta jelpistä erilaisissa tilanteissa. Eikä sillä, että mitään olisin odottanut, halunnut tai pyytänyt vaan aina auttanut ihan paremman tekemisen puutteessa ja juuri siksi olisin arvostanut sitä, että sanottaisiin vain "kiitos" ja se siitä. Pitämättömät lupaukset vituttavat ihan periaatteesta, vaikka niillä luvatuilla asioilla sinänsä ei väliä olisikaan. Osa ihmisistä sentään on ymmärtänyt sen kauniin kiitoksen riittävän itseisarvon.

Nykyään olen onneksi erakoitunut niin hyvin, ettei kukaan pyydä enää mitään.

Milloinhan sukset jalkaan. Ehkä, ehkä joululomalla suomeen.
20211108_200857.webp

Tarttee alkaa radiologiksi.

e: olis kyllä pitäny alkaa, etätoimipiste thaimaan rannalle ja lausuu kuvia sieltä.
Testin perusteella urologia olisi minulle sopivin erikoisala mikäli opiskelisin tohtoriksi.

Back
Ylös Bottom