Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pyörä teloilla.
Kettenkrad
Kettenkrad-NSU-Sd.-Kfz.-2.jpg

Taisi tulla tänään vastaan samanlainen Moottoripyörä kuin Siikkerillä. Ei liene Hän itse Tampereella ollut.

Paikallinen radiokanava soittaa halloweenin vuoksi klo 20 alkaen koko yön Turkulaista musiikkia onely. Matti ja Teppo, Tauski, Tommi Läntinen mm.
Laitahan @Joxuz Rario taajuuksille ja varuiksi pari... juomaa kylmään
Jaahas, pitäneepä laittaa kuunteluun!

Kävelin minä siitä leikkurin läpi tänään kaksi kertaa. Muuten olen tiiviisti seurannut tähystyksiä.
Ja minä olin siellä polilla.

No maanantaina voi ihan stalkkerina kulkea edes takaisin traumasalin ohi ja tiirata mestaria työssään. Tai liittyä cheerleading porukan sekaan.

Tein just havainnon että toinen perjantai putkeen menossa ilman että tölkki kädessä, tällä kertaa ei edes nainen ole pitämässä kättä aloillaan. Ei sillä että kukapa näitä laskis...
#palaa

Koska en löytänyt ukuleleani, tilasin uuden.
Saapunee ensi viikonloppuun mennessä, tällä kertaa baritoni versio eli oikeastaan eri soitin kuin normi uke.
Mites @Sylverö ukehommelit sujuu?

Tota Kalpa-HIFK matsia kattelen ja täytyy kyllä myöntää että tä selostajan ääni on kyllä rasittava.

Back
Ylös Bottom