Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai nyt itsekkin vähän kameraa pyörittelit?
Jaahas, pitäneepä laittaa kuunteluun!Taisi tulla tänään vastaan samanlainen Moottoripyörä kuin Siikkerillä. Ei liene Hän itse Tampereella ollut.
Paikallinen radiokanava soittaa halloweenin vuoksi klo 20 alkaen koko yön Turkulaista musiikkia onely. Matti ja Teppo, Tauski, Tommi Läntinen mm.
Laitahan @Joxuz Rario taajuuksille ja varuiksi pari... juomaa kylmään
Ja minä olin siellä polilla.Kävelin minä siitä leikkurin läpi tänään kaksi kertaa. Muuten olen tiiviisti seurannut tähystyksiä.
Jahas, ens viikolla pitäis itekkin mennä mätkimään sulkapalloa, hirvittää jo miten pikku possu jaksaa tunnin setin…Viikon paras perjantai!
Ja seuraavaksi pari olutta palautusjuomaksi!![]()
Tuleeko millaisella laipalla? Itellä yhä sama laite harkinnassa, onhan lääniäkin melkein 5 hehtaaria.
28"Tuleeko millaisella laipalla? Itellä yhä sama laite harkinnassa, onhan lääniäkin melkein 5 hehtaaria.
Videon kaveria on tullut seurattua jonkin aikaa, hyvä asenne tekemiseen hällä.
No varsinaisesti edistystä ei ole tapahtunut. Kesällä en rämpyttänyt ollenkaan, kun helteen takia oli ovet ja ikkunat auki kaikilla ja säälin naapureita. Nythän voisikin harjoitella jo joululauluja!Mites @Sylverö ukehommelit sujuu?
Ja minä olin siellä polilla.
No maanantaina voi ihan stalkkerina kulkea edes takaisin traumasalin ohi ja tiirata mestaria työssään. Tai liittyä cheerleading porukan sekaan.