Ei kai noissa housuissa pysty twerkkaamaan jos tulee tilanne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tämä jäi analysoimatta kun ollu tässä taas kaikennäköstä @carcayuMittasin gps:llä 170 m.
Just ostin ko. merkin laventelin tuoksuista, ei puhettakaan että laittaisi huuhteluainelootan täyteen.Minulla riippuu sekä hajusteesta että määrästä, että kestänkö vaiko en. Joitakin tuoksuvia kosmetiikka- tai muita tuotteita en kestä minäkään.
Tuosta Persilistä ei ole kokemusta, mutta huonosti kestän sinistä Comforttia. Jotkut annostelevat sitä niin reilulla kädellä, että jopa ulkona haistaa sen monen metrin päästä.
Tuossa Comfortissa on "raikas", mutta ylitsejyräävän voimakas tuoksu minun nenään.
Esiteltiin jo kesällä mutta ei tietoa milloin niitä oikeasti saa. Tosin en ole jaksanut esim Husqvarnalta asiaa kysyä@Heatseeker pitää kysyä ensi kerralla, en olekkaan tuosta mallista ollut kartalla.
Nykyään kaikki sahatiedot tulee Kiuruveden Metsolan Youtubesta.
Karkkia, mokkapaloja ja katon miten lumilautailijat kaatuilee.Missä Kajsna.
Eihän pahanteossa
Nuorempana muistan ku mentiin kaveriporukalla treenaa ja aloitettiin samal ryyppää.. limupullois muutakin kun limua!:D Siitä salin saunaa ja illalla yökerhoon. Oliko järkevää. Ei. Mut hyvä muisto!:D
Ei ketsuppia, imo
Sama ajatus, luulin ensin että oisin nähnyt mutta en vissiin sitten.Jaksaisikohan sitä väijyä tuon Deepwater Horizonin kun jäänyt jostain syystä näkemättä.
Parhaat tulokset noin tulee. 18v eikä kaverit uskoneet (enkä itsekään), että 62kg varrella onnistuu 100kg pena (olin kyllä pyramidissa pitänyt 90kg huippuna hetken). Pari kaljaa oli alla: profit.Nuorempana muistan ku mentiin kaveriporukalla treenaa ja aloitettiin samal ryyppää.. limupullois muutakin kun limua!:D Siitä salin saunaa ja illalla yökerhoon. Oliko järkevää. Ei. Mut hyvä muisto!:D
Se oli ihan ok.Jaksaisikohan sitä väijyä tuon Deepwater Horizonin kun jäänyt jostain syystä näkemättä.
Kahtelihan tuon.Se oli ihan ok.
Mikä ravinteli?Vähän olin alkuun notta noinkohan tuossa on 300g vilettä, mutta siinä syömisen edetessä hokasin että saattoi ollakin. #täydehköolo #jälkiruokaaodotellessa
katso liitettä 235302