Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla riippuu sekä hajusteesta että määrästä, että kestänkö vaiko en. Joitakin tuoksuvia kosmetiikka- tai muita tuotteita en kestä minäkään.
Tuosta Persilistä ei ole kokemusta, mutta huonosti kestän sinistä Comforttia. Jotkut annostelevat sitä niin reilulla kädellä, että jopa ulkona haistaa sen monen metrin päästä.
Tuossa Comfortissa on "raikas", mutta ylitsejyräävän voimakas tuoksu minun nenään.
Just ostin ko. merkin laventelin tuoksuista, ei puhettakaan että laittaisi huuhteluainelootan täyteen.
Pistän ensin suurimman osan etikkaa ja sitten pieni loraus sitä.

Vähän olin alkuun notta noinkohan tuossa on 300g vilettä, mutta siinä syömisen edetessä hokasin että saattoi ollakin. #täydehköolo #jälkiruokaaodotellessa
59F3CE8E-2E3C-4FA0-B862-8CA6A57AC4A3.webp

Ryyppäämisten välissä myös junppaa.

#kuvakulma

katso liitettä 235289
Nuorempana muistan ku mentiin kaveriporukalla treenaa ja aloitettiin samal ryyppää.. limupullois muutakin kun limua!:D Siitä salin saunaa ja illalla yökerhoon. Oliko järkevää. Ei. Mut hyvä muisto!:D

Nuorempana muistan ku mentiin kaveriporukalla treenaa ja aloitettiin samal ryyppää.. limupullois muutakin kun limua!:D Siitä salin saunaa ja illalla yökerhoon. Oliko järkevää. Ei. Mut hyvä muisto!:D
Parhaat tulokset noin tulee. 18v eikä kaverit uskoneet (enkä itsekään), että 62kg varrella onnistuu 100kg pena (olin kyllä pyramidissa pitänyt 90kg huippuna hetken). Pari kaljaa oli alla: profit.

Back
Ylös Bottom