Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin paikallisessa eksoottisia ruokatarvikkeita myyvässä pikkukaupassa. Hurja määrä outoja elintarviketta 😮

Haittapuoli oli heti ovensuussa ollut hyllykkö täynnä ulkomaanelävien kosmetiikka- ja siivousainetuotteita. Se HAJU. Tämmöiselle hajusteyliherkälle aiheutui heti pahoinvointi ja päänsärky. Oksetti vielä kotimatkallakin. Huh huh.

Samalla kadulla oli joku toinenkin uussuomalaisten putiikki, mutta sinne en uskaltanut edes kurkistaa, koska tukahduttava parfyymi velloi jo ulkopuolella.

Nyt on naan-leipää pakastimessa ja jääkaapissa aitoa turkkilaista jukurttia ja virolaista juustoa. Lisäksi ostin erilaisia
maustekastikkeita, keksejä ja virolaisia rahkapatukoita 😋

Joulua varten tsekkasin jo marsipaani- ja halva-valikoiman.

Ryyppäämisten välissä myös junppaa.

#kuvakulma

B1D4E09A-F176-4112-8F8F-DF2946AC79EC.webp

Olen ihan itsekseni kotosalla ja juhlistan häkkivarastosta kitkojen (kengät) hakemista tällä:

375x500.4293.jpg

Vihreä, raikkaahko ja puinen, silti pohjalla makeutta*.
Mistä lie tuli inspiraatio. :rolleyes: 🍸
Jotenkin sopi tähän päivään.

*Jotakin tässä on liikaa tai muuten vain sen verran ristiriitainen sekoitus, että jättää vähän häiriintyneen fiiliksen.
Todennäköisesti en osta lisää, kun loppuu.
Pidän ja en pidä, kumpikin yhtä aikaa.

f5d9aa4f11ceaadad518fa08a98e5003.jpg

Lankomies myy Stihliä ja Husqua, kerran näin livenä Iivarin.
Isäukko osti nyt Stihl 362 kahvalämmitteisen, jos vaikka ensiviikolla kerkeis tyyppaamaan sitä mettään!
Onkohan lankomiehellä tietoa milloin sitä 592xp:tä löytyy ihan hyllystä?

Vaikka hankintapäätös 661:stä onkin oikeastaan jo tehtynä.

Minä joudun pidättelemään henkeä kauppojen kosmetiikkaosastolla ja talon pyykkitupaan en voi mennä, jos edellinen on käyttänyt jotain Extra Flower Persiliä koneessa 🤮

...talon pyykkitupaan en voi mennä, jos edellinen on käyttänyt jotain Extra Flower Persiliä koneessa 🤮

Minulla riippuu sekä hajusteesta että määrästä, että kestänkö vaiko en. Joitakin tuoksuvia kosmetiikka- tai muita tuotteita en kestä minäkään.
Tuosta Persilistä ei ole kokemusta, mutta huonosti kestän sinistä Comforttia. Jotkut annostelevat sitä niin reilulla kädellä, että jopa ulkona haistaa sen monen metrin päästä.
Tuossa Comfortissa on "raikas", mutta ylitsejyräävän voimakas tuoksu minun nenään.

Back
Ylös Bottom