Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun sijoituspaikka on edelleen ajoneuvoasentaja puolustusvoimissa, oiskohan toi sitten mun homma kun miettinyt mitä isona tekisi?
Johdotkin asennan ihan tuosta vaan, se ei kyllä sitä takaa että ne on oikeassa paikassa.

Minun sijoituspaikka on edelleen ajoneuvoasentaja puolustusvoimissa, oiskohan toi sitten mun homma kun miettinyt mitä isona tekisi?
Johdotkin asennan ihan tuosta vaan, se ei kyllä sitä takaa että ne on oikeassa paikassa.
Mikähän lie mulla nykyään.. Joku vuosi sitten kun tuli ne ilmoitukset niin olin tykinruokaa jossain. Laitoin viestiä koulutukesta ja että voisin olla hyödyllisempi ehkä laastareita laittamassa.

Mikähän lie mulla nykyään.. Joku vuosi sitten kun tuli ne ilmoitukset niin olin tykinruokaa jossain. Laitoin viestiä koulutukesta ja että voisin olla hyödyllisempi ehkä laastareita laittamassa.
Mulle vois sopia joku siltavahti peräkylällä, se tyyppi joka aina tapetaan ihan ekana leffoissa.

0911b011c77985e2e8d2ca001a51a7c2.jpg

teins en "valehdellen"

ei se nyt väärin näköjään mennyt silti

Olet porukan pessimisti!

Muistutat kovasti Sinkkuelämää-sarjan Mirandaa. Olet viisas, kovasanainen ja aidosti rehellinen tyyppi. Sinulta saatetaankin kysyä usein mielipidettä tärkeisiin kysymyksiin, sillä et pelkää sanoa mitä mieltä todellisuudessa asiasta olet.

teins en "valehdellen"

ei se nyt väärin näköjään mennyt silti

Olet porukan pessimisti!

Muistutat kovasti Sinkkuelämää-sarjan Mirandaa. Olet viisas, kovasanainen ja aidosti rehellinen tyyppi. Sinulta saatetaankin kysyä usein mielipidettä tärkeisiin kysymyksiin, sillä et pelkää sanoa mitä mieltä todellisuudessa asiasta olet.

Ei pystynyt, edes valehtelemlla tekemään loppuun. Täysin utopistisia tilanteita.

Back
Ylös Bottom