Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puristaa lähinnä reisistä.Yritätkö ilahduttaa Sylverön hengenheimolaisia pullotuskuvilla?![]()
Mikähän lie mulla nykyään.. Joku vuosi sitten kun tuli ne ilmoitukset niin olin tykinruokaa jossain. Laitoin viestiä koulutukesta ja että voisin olla hyödyllisempi ehkä laastareita laittamassa.Minun sijoituspaikka on edelleen ajoneuvoasentaja puolustusvoimissa, oiskohan toi sitten mun homma kun miettinyt mitä isona tekisi?
Johdotkin asennan ihan tuosta vaan, se ei kyllä sitä takaa että ne on oikeassa paikassa.
Mulle vois sopia joku siltavahti peräkylällä, se tyyppi joka aina tapetaan ihan ekana leffoissa.Mikähän lie mulla nykyään.. Joku vuosi sitten kun tuli ne ilmoitukset niin olin tykinruokaa jossain. Laitoin viestiä koulutukesta ja että voisin olla hyödyllisempi ehkä laastareita laittamassa.
Päivän kysely.
![]()
Oletko kaveriporukkasi johtaja vai kuuntelija? Vastaa 7:ään kysymykseen, niin saat tietää, mihin rooliin sujahdat ystäviesi seurassa
Millä sanoilla ystäväsi kuvailisivat sinua?www.is.fi
Jäin jumiin ensimäiseen kysymykseen. Ongelma: ei ole kavereita vaihtoehtoa ei ole valittavissa..
Päivän kysely.
![]()
Oletko kaveriporukkasi johtaja vai kuuntelija? Vastaa 7:ään kysymykseen, niin saat tietää, mihin rooliin sujahdat ystäviesi seurassa
Millä sanoilla ystäväsi kuvailisivat sinua?www.is.fi
Jäin jumiin ensimäiseen kysymykseen. Ongelma: ei ole kavereita vaihtoehtoa ei ole valittavissa..
Ei pystynyt, edes valehtelemlla tekemään loppuun. Täysin utopistisia tilanteita.teins en "valehdellen"
ei se nyt väärin näköjään mennyt silti
Olet porukan pessimisti!
Muistutat kovasti Sinkkuelämää-sarjan Mirandaa. Olet viisas, kovasanainen ja aidosti rehellinen tyyppi. Sinulta saatetaankin kysyä usein mielipidettä tärkeisiin kysymyksiin, sillä et pelkää sanoa mitä mieltä todellisuudessa asiasta olet.
Ei pystynyt, edes valehtelemlla tekemään loppuun. Täysin utopistisia tilanteita.
Sama.