Onko se iiris? (Ei Suomela, toim. huom.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos osallistuu, niin vaarana on, että käy ns. Irmat&Helistimet(tulee vahingossa humalaan).
Kai sitä nyt vähemmästäkin ryyppäärisusavottaan.
Pitäis käydä optikolla toteamassa, että vain ulkonäkö on enää jäljellä.En löytäny puhelinta, piti mennä vessaan ould skuul. Aku Ankan kanssa.
Ja todeta, että ei enää oikein saa selvää akuankasta. #wanahaolo
Ensin meni näkö. (ei sitä kyllä koskaan ollukkaan) Sitten tuli ikänäkö.
Onko vielä niin että sukupolvesta toiseen on riidelty jostain ihan tyhjänpäiväisestä? Meillä on vähän semmoista ollut aijemmissa polvissa ja umpisavolainen siis olen.Sain sukuselvityksen luettavaksi äidinäidin suvusta 1600-luvulle saakka. Aitoa savolaista ryysyköyhälistöä koko porukka. Perunkirjoitusten mukaan useimmat kuolleet rutiköyhinä. Aviottomia lapsia. Torppareita, sekatyömiehiä ja pyykkimummoja.
Onneksi on isänäidin äiti, joka oli peräti Kainuun korpimailta saakka ja venäjänkarjalaisten laukkuryssien jälkeläinen. Ilmeisesti tämä geeniperintö on pelastanut minut savolaiselta pottunenältä! Oma nenäni on näet oikein kaunis ja hienostunut![]()
Käsittääkseni mitään sukuriitaa ei kyllä ole ollutOnko vielä niin että sukupolvesta toiseen on riidelty jostain ihan tyhjänpäiväisestä? Meillä on vähän semmoista ollut aijemmissa polvissa ja umpisavolainen siis olen.
Oon kyllä itse pyrkinyt katkaisemaan tämän typerän kierteen.
Mutku eijjole. Ollutkaan.Pitäis käydä optikolla toteamassa, että vain ulkonäkö on enää jäljellä.