Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kset

D62ABF16-58BC-45B1-9B4F-0B12A636ED80.webp

En löytäny puhelinta, piti mennä vessaan ould skuul. Aku Ankan kanssa.

Ja todeta, että ei enää oikein saa selvää akuankasta. #wanahaolo

Ensin meni näkö. (ei sitä kyllä koskaan ollukkaan) Sitten tuli ikänäkö.

Viimeksi muokattu:
Kaikki missä nais liite on positiivinen tai suunnattu pelkästään naisille on hyvä asia kuten vaikka naislaina, kaikki muu on väärin.
Se on vähän hankalaa kun koitetaan poimia rusinat pullasta ja sanoa että ei saisi olla mitään sukupuoleen viittaavaa, oma lukunsa on sitten halventaminen kuten: On aika naismaista juoda siideriä tjsp.

Kävin vaihtamassa faijalle talvigummit. Työkalut mallia manuaaliset. Tuli hiki.
Kaverilla huomenna mahdollisesti saunailta. Jos osallistuu, niin vaarana on, että käy ns. Irmat&Helistimet(tulee vahingossa humalaan).

Jaaa

Ei näköjään ole käsikassassa 5x80 rst ruuveja

Muistuttakaapa huomenna että haen työmaalta tullessa pari lootaa

En löytäny puhelinta, piti mennä vessaan ould skuul. Aku Ankan kanssa.

Ja todeta, että ei enää oikein saa selvää akuankasta. #wanahaolo

Ensin meni näkö. (ei sitä kyllä koskaan ollukkaan) Sitten tuli ikänäkö.
Pitäis käydä optikolla toteamassa, että vain ulkonäkö on enää jäljellä.

Sain sukuselvityksen luettavaksi äidinäidin suvusta 1600-luvulle saakka. Aitoa savolaista ryysyköyhälistöä koko porukka. Perunkirjoitusten mukaan useimmat kuolleet rutiköyhinä. Aviottomia lapsia. Torppareita, sekatyömiehiä ja pyykkimummoja.

Onneksi on isänäidin äiti, joka oli peräti Kainuun korpimailta saakka ja venäjänkarjalaisten laukkuryssien jälkeläinen. Ilmeisesti tämä geeniperintö on pelastanut minut savolaiselta pottunenältä! Oma nenäni on näet oikein kaunis ja hienostunut :)
Onko vielä niin että sukupolvesta toiseen on riidelty jostain ihan tyhjänpäiväisestä? Meillä on vähän semmoista ollut aijemmissa polvissa ja umpisavolainen siis olen.

Oon kyllä itse pyrkinyt katkaisemaan tämän typerän kierteen.

Onko vielä niin että sukupolvesta toiseen on riidelty jostain ihan tyhjänpäiväisestä? Meillä on vähän semmoista ollut aijemmissa polvissa ja umpisavolainen siis olen.

Oon kyllä itse pyrkinyt katkaisemaan tämän typerän kierteen.
Käsittääkseni mitään sukuriitaa ei kyllä ole ollut :unsure: Vaikka eihän sitä koskaan voi tietää, kuinka kulisseissa kumisee.

Back
Ylös Bottom