Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just kattelin että jos 0,5% joka päivä kasvaisi sijoitukset niin voisi ryypätä joka päivä huoletta ja silti jäisi plussan puolelle.
Tuli vaan Olvista mieleen...

Ihan asiallinen vastaveto

Asiallinen naapuri tämä jamma jamma! Hänestä benchmark afrikan tulijoille.

Helsingin yliopisto järjestänyt kriisiapua tuosta. 100% avun saaneet vitivalkoisia vassareita.

Itseasiassa afrikan tähdestä valittanut saksalainen vaihto-opiskelija itse muistuttaa natseista ja juutalaisvainosta. Hänet pitäis ehdottomasti maalittaa somessa historiansa vuoksi. Lisäksi kaivaa esiin tämä antisemitisti joka hyväksynyt hänet Suomeen opiskelijaksi, ja twitterin avulla savustaa virasta.

Minä olen muuten palkannut kerran somalin. Oli amiksesta harjoitteluun tyrkyllä porukkaa, vanhemmat esimiehet valitsivat nimilistalta ensin, minulle jäi jämät. Listalta tuli sitten pari suomalaista ja yksi somali. Oli kyllä asunut maassa jo useamman vuoden, perustanut perheenkin suomalaisen naisen kanssa.

Oli kova työmies! Kepitti asenteellansa melkein kaikki muut siinä vuorossa, sai sitten ihan ansaitusti kesätyöpaikan.

Just kattelin että jos 0,5% joka päivä kasvaisi sijoitukset niin voisi ryypätä joka päivä huoletta ja silti jäisi plussan puolelle.
Tuli vaan Olvista mieleen...

Tulee aika hurja vuosituotto. Sinnittele eka vuosi ilman kaljaa ja ala sitten vasta juomaan se puoli rosenttia, niin päivittäiset kaljamäärät moninkertaistuvat!

Tulee aika hurja vuosituotto. Sinnittele eka vuosi ilman kaljaa ja ala sitten vasta juomaan se puoli rosenttia, niin päivittäiset kaljamäärät moninkertaistuvat!
Sattunut olemaan hyvä jakso, ei missään sijoituksissa oikeasti tule 187% vuosituottoa.

Nyt mulla alkaa olemaan hella kutosella:
Olen odottanut Claptonin ja Rammsteinin keikkaa jo yli kaksi vuotta.
Mutta nyt Weeknd perui keikkansa. Voi hele. 😡

Screenshot_20211020-075143_Gallery.webp
#torinlaidalla
#näkyy

Back
Ylös Bottom