Jotain tämän suuntaista.No nyt kiinnostas kuulla lisää, joku siiderinsekoitus laite?
View: https://www.youtube.com/watch?v=EKlu-4mJm2E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain tämän suuntaista.No nyt kiinnostas kuulla lisää, joku siiderinsekoitus laite?
Ei enääVäsyttää![]()
Ikävä kyllä on jäänyt ostamatta. Salkku kuitenkin taas huipussaan. 42% nousua tänä vuonna. Ei voi valittaa.
Montako kaljaa nuilla prosenteilla saa lähikaupassa?ei näy tätä vuotta, mutta viimeisin vuosi +37,5%
Montako kaljaa nuilla prosenteilla saa lähikaupassa?
En tiedä paljonko maksaa, kun en juo.Montako kaljaa nuilla prosenteilla saa lähikaupassa?
Ihan asiallinen vastaveto
![]()
Somaliasta Suomeen pakolaisena tullut Jama Jama ei ymmärrä Afrikan tähti -keskustelua: ”Ihan älytöntä”
Afrikan tähdestä nousi kohu, kun saksalainen vaihto-oppilas koki järkyttävänä ja rasistisena lautapelin teeman käsittelyn Helsingin yliopiston fuksiaisissa.www.is.fi
Just kattelin että jos 0,5% joka päivä kasvaisi sijoitukset niin voisi ryypätä joka päivä huoletta ja silti jäisi plussan puolelle.
Tuli vaan Olvista mieleen...
Sattunut olemaan hyvä jakso, ei missään sijoituksissa oikeasti tule 187% vuosituottoa.Tulee aika hurja vuosituotto. Sinnittele eka vuosi ilman kaljaa ja ala sitten vasta juomaan se puoli rosenttia, niin päivittäiset kaljamäärät moninkertaistuvat!
Hyvä etten ottanut sitä Rammsteinia sun kanssa...Nyt mulla alkaa olemaan hella kutosella:
Olen odottanut Claptonin ja Rammsteinin keikkaa jo yli kaksi vuotta.
Mutta nyt Weeknd perui keikkansa. Voi hele.![]()
Ensi viikolla olisin fiilistelemässä dead by aprilia ja ember fallsia, mutta peruuntui keikka.Nyt mulla alkaa olemaan hella kutosella:
Olen odottanut Claptonin ja Rammsteinin keikkaa jo yli kaksi vuotta.
Mutta nyt Weeknd perui keikkansa. Voi hele.![]()
Itseasiassa afrikan tähdestä valittanut saksalainen vaihto-opiskelija itse muistuttaa natseista ja juutalaisvainosta. Hänet pitäis ehdottomasti maalittaa somessa historiansa vuoksi.
Vuonna 2020 Olvi näkyy maksaneen osinkoa reilun 20 miljoonaa euroa.en jaksa laskea, mutta OlviOyj:n vuosittain maksamilla osingoilla katan kaiken kotona juomani