Helistö
Tyhmä ämmä
Voi hele.kesäkumeilla
Mä olen unohtanut koko rengasshow:n.
Pitää alkaa miettimään kun on niin paljon ajoa tonne ihmisten ilmoille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi hele.kesäkumeilla
Eipä tässä vielä hätä ole, ainakaan jos sääennusteet pitää paikkansa.Kylläpä ollut Vetämätön olo näin maanantaiksikin. Voiko syyttää 3. Piikkiä?
Mutta sain suunniteltua, että kesäkumeilla Vedellään vielä tämä viikko.
12/12![]()
Mitä tiedät ruoanlaitosta? Vain todellinen masterchef saa tästä testistä 12/12
Kyllähän sitä tulee kotona kaikenlaista kokkailtua, mutta miten pärjäisit huippuravintolan keittiössä?www.is.fi
10/12
Laiskuutta tuo vain on.Kylläpä ollut Vetämätön olo näin maanantaiksikin. Voiko syyttää 3. Piikkiä?
Kolmatta? Korona-? Miksi kolmas, kaksihan piti olla täysi sarja...Kylläpä ollut Vetämätön olo näin maanantaiksikin. Voiko syyttää 3. Piikkiä?
Siinä on joku konsulttivirma tehny semmoset hillot että oikein puistattaa.Tästä on tehty oikein selvitys? Yllättävät tulos saatu
![]()
Tuore selvitys: Bensiinin ja dieselin hinnannousu lisää kustannuksia kaikilla toimialoilla
Liikenne- ja viestintäministeriö on julkaissut tilaamansa selvityksen siitä, millaisia kustannuksia suunnitellusta tieliikenteen polttoaineen hinnannoususta aiheutuisi yrityselämän eri toimialoille.www.is.fi
Mun pitäs uusia verhotVoi hele.
official.pookwatches.com
Pyyhkiny liian useesti niihin?Mun pitäs uusia verhot![]()
Voi hele.
Joku vois nähdä tuossa paikan vaihtokaupalleMun pitäs uusia verhot![]()
Sanotaanko näin että.. jotain siihen suuntaanJoku vois nähdä tuossa paikan vaihtokaupalle![]()
![]()

Sanotaanko näin että renkaanvaihtaja tuo varmaan kumit mukanaan.Joku vois nähdä tuossa paikan vaihtokaupalle![]()
![]()
Sanotaanko näin että ihan sama mitä kumeja tuollaisen naisen luo pääsee käsittelemään niin moni mies olisi todella onnellinenSanotaanko näin että renkaanvaihtaja tuo varmaan kumit mukanaan.

10/12 pari hyvää arvausta![]()
Mitä tiedät ruoanlaitosta? Vain todellinen masterchef saa tästä testistä 12/12
Kyllähän sitä tulee kotona kaikenlaista kokkailtua, mutta miten pärjäisit huippuravintolan keittiössä?www.is.fi
Juu, kyllä määkin osapuilleen tiedän mitä se on, kun on oikeasti täyttä viikkoa koko ajan. Sit tuli semmonen kolmen kuukauden saikku, joka pisti vähän miettimään asioita uusiksi. Ja sitä vaan meinasin, että toivottavasti ei tartte tuota kautta sit todeta, mitkä ne omat rajat on.Mä olen vuosikaudet tehnyt kahta työtä, joskus jopa kolmea työtä samaan aikaan.
Ei kiinnosta paskan vertaa mutta ei kukaan multa kysele, et jaksanko.
Tällä hetkellä riittää, että teen yhtä työtä mutta lisävuoroja on pakko ottaa joka listaan.
Positiivisena: alalla riittää töitä tehtäväksi jos jaksaa tehdä.Mä olen vuosikaudet tehnyt kahta työtä, joskus jopa kolmea työtä samaan aikaan.
Ei kiinnosta paskan vertaa mutta ei kukaan multa kysele, et jaksanko.
Tällä hetkellä riittää, että teen yhtä työtä mutta lisävuoroja on pakko ottaa joka listaan.