Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä siinä varmaan raineri nielasee, kun tajuaa että asiakas tietääkin jotain, sillä on oma tahto ja haluaisi opastusta asioissa mitkä ei rainerin vahvuusalueella. Siitähän selviää kasvot menettämättä vain menemällä vielä tiukemmin asiakkaan toiveita vastaan rainerin omalle vahvuusalueelle. :-)

Kyllä siinä varmaan raineri nielasee, kun tajuaa että asiakas tietääkin jotain, sillä on oma tahto ja haluaisi opastusta asioissa mitkä ei rainerin vahvuusalueella. Siitähän selviää kasvot menettämättä vain menemällä vielä tiukemmin asiakkaan toiveita vastaan rainerin omalle vahvuusalueelle. :-)

Niin. Kyllä mä tietenkin sen ymmärrän, että ne asiakkaat pitää jostain saada, ja kun ei ole erityistä mainetta, niin joutuu yrittäjänä ottamaan "ketkä saa". Sitten alkaa monistaa sitä omaa tapaa kaikille ajattelematta, että jollekulle ehkä pitäisi sanoa, että joku toinen treineri olisi parempi.

Verrattuna siis esimerkiksi ammattilaiseen, joka viime vuonna totesi, että stressikuorma muilta osa-alueilta on sillä tasolla, että se pitää treenin määrässä ja kuormituksessa huomioida myös. Ei niin, että "eikö sulla muka ole mahdollisuutta kerran viikkoon sopia säännöllistä treeniä 14-18 välille, sehän on hyvää irrottautumista".

Lounas: syöty. Klo 11:00 niinkuin jokainen työpäivä.

Uuden työnantajan toimistorakennuksen alakerrassa sikke hyvä lounas. Monipuolinen sallatti, on munat, raejuustot, hetelmät aina. Päärualle vaihtoehtoja. Aina on maistunut. Ei tästä viiti lähteä autolla muualle syömään.

välillä Minusta vaikuttaa siltä, että IsonG:n elämä pyörii hyvin pitkälti munan ympärillä

ymmärrän kylläi, jos on niin ULTRAMASSIIVINEN mitä on antanu ymmärtää nii onhan siinä kieltämättä Mies kasvanut munaan kiinni

Minulla on sopusuhtainen ja hyvin vähällä käytöllä ollut, yhtään isommalle ei olisi tarvetta

Uuden työnantajan toimistorakennuksen alakerrassa sikke hyvä lounas. Monipuolinen sallatti, on munat, raejuustot, hetelmät aina. Päärualle vaihtoehtoja. Aina on maistunut. Ei tästä viiti lähteä autolla muualle syömään.

En koskaan suostu syömään samassa rakennuksessa kuin työpiste. Lisäksi alakerran syöttölä on joku sydän- ja verisuoniliiton pitämä pulju, kuulostaa liian terveelliseltä mulle.

En koskaan suostu syömään samassa rakennuksessa kuin työpiste. Lisäksi alakerran syöttölä on joku sydän- ja verisuoniliiton pitämä pulju, kuulostaa liian terveelliseltä mulle.

Merkin lisiä periaatteita. Se toki ok jos ravintola ei vastaa omia standardeja.

elämä pyörii hyvin pitkälti

Vain ja ainoastaan. Minkäs sille. Hänen kanssa synnyt ja hänen kanssa kuolet. Kaikki muu on maallista tai irrallista. Joka päivä käyttöä. Vaihtelevasti mukana kolmas osapuoli, viime aikoina usein. Välillä pitää silti olla vain minä ja hän. Sitä kautta tässä eletään ja hengitetään.

Minä syön joka päivä talon lounasta hintaan 2,70€.
Ihana sama vaikka listalla olisi pieniä kiviä: nälkä lähtee ja paska niistäkin syntyy. Ja hinta on just sopiva.

Koko päivän olen opiskellut Apottia. Voi helvetti miten tylsää. Tän muka osaa mutta sitten ei osaa mitään.

Sairaalassa työskentelevä ystäväni jutteli tehopaikkojen tilateesta aamupäivällä.

Menin sitten jostain syystä avaamaan tautiketjun tästä offarista, mutta pystyin kuin pystyinkin sulkemaan sen kirjoittamatta mitään.

Joka listassa olen tehnyt ylitöitä vähintään kaksi työvuoroa. Alkaa olemaan paukut loppu, mutta ei auta kun on niin köyhä. Silloin on tehtävä töitä kun niitä on.

Minä voisin tehdä vaikka 24/7 ja varmaan saisi nostettua tulotasoakin sillä, mielellään voisinkin tehdä niin ei jaksaisi enää miettiä mitään turhia.
Mutta... kun ei vaan pätkän vertaa kiinnosta työnteko.

On vain 37,5 tuntia viikossa, kaikki tuon yli saa vapaana myöhemmin. Lisää ei saa kuin menemällä illalla mäkkärin kassalle.

Back
Ylös Bottom