Laardi
VIP
Mutta tissikone on käynnissä ja häiritsee vaihtoehtoa A+b.
Täysin ymmärrettävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tissikone on käynnissä ja häiritsee vaihtoehtoa A+b.
Täysin ymmärrettävää.
Mutta tiskikone on käynnissä ja häiritsee vaihtoehtoa A+b.
En iske, vaan google, mä en noita päätä, voin ainoastaan estää mainostajia.Oli noi kondiksessa! Älä vaan sano että teikäläiselle tiimalasivartalo on luokkaa ifbb -pro. Tai toisesta ääripäästä burläskitaiteilija.
Asiaan. Nyt @Mike iskee mainoksilla heikkouksiin. Onko kokemuksia tästä?
katso liitettä 235027
En iske, vaan google, mä en noita päätä, voin ainoastaan estää mainostajia.
Oliko se tämä foorumi missä piti ilmoittaa, kun on saanut kolmannen koronarokotteen?
Nyt kyllä kuulostaa perin erikoiselta, kyllä kustannuksille pitää olla joku kate mutta eihän tuossa ole mitään tolkkua.Remontti jatkuu, isännöitsijä vedättää 200 euroa joka kerta kun tulee tarkastamaan työvaiheita suihkussa. Se on nyt valmis ja pitäis taas maksaa 200 euroa lopputarkastuksesta, joka on vitun turha. Laittoi vain miettimään, että mitäs jos en tilaa lopputarkastusta ollenkaan, sanon vaan että on työn alla tästä eteenpäin vuosia. Ei tartte sille janarille maksaa enää. Ei kukaan pakota mua lopettamaan remonttia, vaikka yhtä kaakelia mietin tässä niin kauan kun kämppä menee myyntiin, sitten tilaan lopputarkastuksen. 1 suihku ja 1000 euroa aivan kusetuksella tarkastumaksuja.
Kyllä se ihan koulutettu LVI-inssi on. Mä vielä epäilin että mua kusetetaan, muutaman minuutin käynti aina työvaiheissa 197 euroa. Pistin sitten tarjouspyyntöä ja kyselyä semmoiseen firmaan joka nimenomaan noita tarkastuksia tekee, ne sanoivat että ihan linjassa toi hinta on ja heillä on itseasiassa kalliimpaa. Mutta missään linjassa toi hinta ei työmäärään nähden ole, ei mitenkään. Se siis tulee tänne, katsoo suihkua ja sanoo että homma valmis. Se maksaa 197 euroa. Onko se se nyt 4 kertaa jo käynyt kääntymässä, niin viides vielä pitäis maksaa. Ihan törkeetä rahastusta toi on, mukamas kuvat ei kelpaa että oltais valmiita.Nyt kyllä kuulostaa perin erikoiselta, kyllä kustannuksille pitää olla joku kate mutta eihän tuossa ole mitään tolkkua.
Mitä se siellä tarkistaa, onko sillä pätevyydet ko. työvaiheisiin, mikäli ei ole niin sitten pitää laittaa ammattilainen asialle kun muutenhan vois kenet vaan reiskan laittaa tarkastelemaan asioita.
Nyt kyllä kuulostaa perin erikoiselta, kyllä kustannuksille pitää olla joku kate mutta eihän tuossa ole mitään tolkkua.
Mitä se siellä tarkistaa, onko sillä pätevyydet ko. työvaiheisiin, mikäli ei ole niin sitten pitää laittaa ammattilainen asialle kun muutenhan vois kenet vaan reiskan laittaa tarkastelemaan asioita.

Olis kyllä komee.
Mutta tuottavuutta en suostu enää nostamaan, ellei palkassa ala näkymään. Olen varmaan vuosittain eniten pois töistä ja silti kaikissa tuotto/toimenpidetilastoissa top kakkosessa.
Siinä on saatu taas kusetettua taloyhtiön hallitusta, itse kanssa just meinasin että toihan on sopimusasia mutta noinkohan on kuluttusuojalain mukaista tuokaan jos aletaan ihan viilaamaan?Varmaan toimii valvojana. Taloyhtiöltä perusidiotismia on antaa isännöitsijän hoitaa tuota.
Tehtiin viime vuonna kaksi remppaa. Toisessa valvojan sai valita itse, jolloin kokonaiskustannus siitä oli kylpyhuonerempassa 350 euroa, vaikka tässä vahtoi mm. kaivo paikkaa seinästä lattiaan. Toisessa yhtiössä tämä oli naitettu Realian isännöintitoimistoon ja heidän määräämäänsä valvojaan, joka veloitti tosiaan ton n. 200 e joka käyntikerrasta. Tuntiveloitus 90 jotain euroa, minimiveloitus 2 h. Käynnit 10-15 min, eikä osannut edes ottaa parissa kysymyksessä mitään kantaa. LIsäksi tietenkin vielä piti maksaa kilometrikorvaukset siitä, että tämä vaivautui alle kilsan päästä tulemaan. Ei siis tietenkään ole rahanakaan mitään, mutta periaatteellisesti alkaa vtuttaa. Kokonaiskustannus siis tuon toimiston kanssa reilun 800 euroa samasta valvonnasta. Ilmaako?![]()
Seuraavassa yhtiökokouksessa vaadit isännöitsijän vaihtoa.Sit että sai edes aloittaa koko homman, niin siinäkin maksettiin tämä, ihan vain että ne mailas että maksa lasku niin saatte aloittaa. Sit alkoi toi vajaan 200 euron rumba ja ramppaaminen täällä joka välissä.
katso liitettä 235032