Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiijättekö mitä, en ottanut tippaakaan alkoholia viikonloppuna.
E: Heti valehtelin, otin erilaisesta lonkerosta pienen hörpyn. prkl.

Viimeksi muokattu:
Kuinkahan huolissaan pitää olla jos salilla vetää liikkeet hirveellä rykimisellä ja sarjatauoilla vetää pienet ahdistusitkut?

Nimim. Kaverin puolesta kyselen

Sydänkohtaus lautasella.

Screenshot_20211003-140240_QuickPic.webp

Olen kuulemma vittumainen paska
Oletko lainannut naisimmeistäni, on paha suustaan, kun on.

Itse taidan olla aika tuhnu. Kierrokset ei tässä tiisselissä ihan helpolla lähde ylöspäin. En muista olenko ikinä millään sanamuodolla haukkunut toista edes suutuspäissäni. En kai.
:unsure:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletko lainannut naisimmeistäni, on paha suustaan, kun on.

Itse taidan olla aina tuhnu. Kierrokset ei tässä tiisselissä ihan helpolla lähde ylöspäin. En muista olenko ikinä millään sanamuodolla haukkunut toista edes suutuspäissäni. En kai.
:unsure:
Onko se semmonen että välillä antaa kuulla kunniansa ja välillä antaa.

HEI! Huomenna maanantai! Nyt alkaa se uus elämä. Kuntoilen ja syön hyvin. Sovin jo siskonpojan kanssa 6:30 uimahallilla. Siitä alkaa. Eikä aamupalaksi k-marketin esipaistettua patonkia redillä vaan puuro.

HEI! Huomenna maanantai! Nyt alkaa se uus elämä. Kuntoilen ja syön hyvin. Sovin jo siskonpojan kanssa 6:30 uimahallilla. Siitä alkaa. Eikä aamupalaksi k-marketin esipaistettua patonkia redillä vaan puuro.
Luin että vaimon siskon kanssa.
Se on muuten kumma että nainen (yleensä uusi) saa lähtemään sellaisiin juttuihin sellaisiin aikoihin että yleensä ei olisi puhettakaan.

Back
Ylös Bottom