maltsu
VIP
Olen kuulemma vittumainen paska
Jäitkö pirtuttelusta kiinni? =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuulemma vittumainen paska
Kunhan muuten vaan viisastelinJäitkö pirtuttelusta kiinni? =D
Sopivasti huolissaan.Kuinkahan huolissaan pitää olla jos salilla vetää liikkeet hirveellä rykimisellä ja sarjatauoilla vetää pienet ahdistusitkut?
Nimim. Kaverin puolesta kyselen
Oletko lainannut naisimmeistäni, on paha suustaan, kun on.Olen kuulemma vittumainen paska
Onko se semmonen että välillä antaa kuulla kunniansa ja välillä antaa.Oletko lainannut naisimmeistäni, on paha suustaan, kun on.
Itse taidan olla aina tuhnu. Kierrokset ei tässä tiisselissä ihan helpolla lähde ylöspäin. En muista olenko ikinä millään sanamuodolla haukkunut toista edes suutuspäissäni. En kai.
![]()
Luin että vaimon siskon kanssa.HEI! Huomenna maanantai! Nyt alkaa se uus elämä. Kuntoilen ja syön hyvin. Sovin jo siskonpojan kanssa 6:30 uimahallilla. Siitä alkaa. Eikä aamupalaksi k-marketin esipaistettua patonkia redillä vaan puuro.
Siihen puuroon sopii paremmin vaikka marjat pakkasesta + loraus mehukeittoa.Eikä aamupalaksi k-marketin esipaistettua patonkia redillä vaan puuro.
Konsultoin asiasta enemmän tietäviä.Täh.
Noo sitten varmaan fysiikan muisteluni nojatuolissa meni kohtalaisen nappiin.Konsultoin asiasta enemmän tietäviä.
Nyrkkisääntönä voidaan pitää, notta ruuvikompurat tuottaa ilmaa ihan homona verrattuna mäntäkoneisiin.