Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletko katsonut sen pidätysvideon ja silti kommentoit tuollaista? Minä olen katsonut, vaikka pahaa teki. Hän ei tehnyt vastarintaa vaan talutettiin autosta kadulle tapettavaksi. Taustalla ihmiset anelivat poliisia lopettamaan mutta tukehduttaminen jatkui loppuun saakka.

Tuo pilkallinen kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin Floydista.

En väittänyt että pidätystilanne oli oikein hoidettu, mielestäni ei ollut.
Sanoin vain että Floydilla oli fentanyyliä veressä (fakta) mikä tietenkin tekee hänestä narkomaanin. Ja koronakin oli (fakta).
Ja ehkäpä suuri ongelma USA:ssa ei ole yksittäistapauksista revitty poliisin väkivalta, vaan huumeet ja huumekuolemat, huume(jengi)väkivalta, mustien väkivalta jne.
Kunhan sanon asiat niinku ne on. Pidätystä vastustavan rikollisen huumeaddiktin nostaminen joksikin kansainväliseksi pop-tähdeksi/marttyyriksi on sairasta. Poliisin väärät otteet ja tuomioiden saaminen väärinkäytöksistä on sitten eri asia. Tähänhän olisi pitänyt etsiä ratkaisua, eikä tehdä pop-tähteä Georgesta ja ohittaa järkevää asian prosessointia jollain "systemaattinen rasismi" höpöllä ja George pop-kultilla.
Katsopa tämä, poliisi ampuu ja valkoinen uhri ja mielestäni murha oikeasti, eipä uutisoida tai tule pop-tähtiä tästä, jos et katso tätä, älä kommentoi varsinkaan mitään "kertoo sinusta" juttuja:

View: https://www.youtube.com/watch?v=PlwjA4PcCvg

E. niin ja ampunut poliisi ei joutunut vankilaan

Katsopa tämä, poliisi ampuu ja valkoinen uhri ja mielestäni murha oikeasti, eipä uutisoida tai tule pop-tähtiä tästä, jos et katso tätä, älä kommentoi varsinkaan mitään "kertoo sinusta" juttuja:
Pitäisikö tässä siis iloita että välillä poliisit ampuvat valkoisiakin?

Olen hiukan ihmetellyt tätä palstan äärioikeistoedustusta, mutta nyt alkaa olla jo niin raakaa juttua että en haluaisi omalta osaltani edistää suosiota.

Olen laittanut nätä videoita ja Googlella löydät lisää. Kerrotko missä kohti on sitä pidätyksen vastustusta joka johti ylilyöntiin?

Koko aikahan se haraa siinä vastaan.

Eikä videot näytä mitä sisällä kaupassa tapahtui.

Between 1997 and 2005, he (George Floyd) was convicted of eight crimes. He served four years in prison after accepting a plea bargain for a 2007 aggravated robbery in a home invasion.

Koko aikahan se haraa siinä vastaan.
Jaa tuota "haraamista" todella pidät oikeana vastarintana joka vaatii voimakeinoja jotka voivat lipsahtaa minuuttien tukehduttamiseen. Eipä siinä sitten.

Minun mielikuvitukseni ei riitä siihen mitä sellaista kaupassa olisi voinut tapahtua mikä olisi tuon oikeuttanut tai edes aiheuttanut.

Jaa tuota "haraamista" todella pidät oikeana vastarintana joka vaatii voimakeinoja jotka voivat lipsahtaa minuuttien tukehduttamiseen. Eipä siinä sitten.

Minun mielikuvitukseni ei riitä siihen mitä sellaista kaupassa olisi voinut tapahtua mikä olisi tuon oikeuttanut tai edes aiheuttanut.

Mä en ole sanonut että poliisi toimi oikein, olen sanonut jo pariin kertaan että poliisi toimi väärin. Silti sä jankkaat tota samaa.

Pidätkö siis vastarintana sitä että huusi ettei saa henkeä kun oli kädet sidottu selän taakse ja poliisi piti kaulasta? Katsoin äsken haalarikameravideon.

Muistin että oli myös talutus kadulle, mutta oli joku toinen tappovideo.

Ei oli se tosiaan samasta tapauksesta mutta aikaisemmin tapahtunut.

hänhän oli kuitenkin, kuten Isänmaassamme sanotaan: poliisin vanha tuttu

et voi tietää miten on käyttäytynyt aiemmin

tilanne voi hyvinkin olla: hyvä vain kun pääsi hengestään, on lopullisesti poissa kaduilta tekemästä pahojaan
näin sais, vaikka sitten vahingossa, käydä usealla Isänmaammekin "sankarille"

Mun osalta tää oli tässä.

ja,asiaan

Tissit! pitäisikö ottaa tänään agendaksi nähdä semmoiset analogisesti? onhan kuitenkin #perjantaijapoikamies
tiedän jo vastauksen, en jaksa, voimme silti, kuntien kesken, pekuloora asialla

Sinä olet tainnut edistää tällä palstalla lähinnä ignore -toiminnon suosiota.

ja eikö se ole joku takkutukkaan viittaava keskustelupalsta, jos tykkää keskustella vihrvass-hengessä

ja,asiaan

minkähänlaisten vaiheiden kautta silmämunani voisi tänään kohdata kikin, analogisesti

Jaha, perjantaina hyvä heittää farkkupaita päälle. Kundit haukku pulsuks saatana. Tuskin silti kaulana on. Vaikka viinaksia viimeksi ehkä ~2008.

A58B7AB8-B206-41B5-8D9E-5ED93E6D0876.webp

Back
Ylös Bottom