beginner
VIP
Mahdotonta. Liikuitko autolla?- info alkaa
Kävin harrastumassa liikuntaa, ei tullut paha olo.
- info loppuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahdotonta. Liikuitko autolla?- info alkaa
Kävin harrastumassa liikuntaa, ei tullut paha olo.
- info loppuu
Oli hyvä motivaattoriMahdotonta. Liikuitko autolla?

Joo, itsehän teen matikan kurssia yliopistoon oman koulu päälle ja aika hitosti vaatii töitä, vaikka lähes sama kurssi tullut jokunen vuosi sitten hyvillä arvosanoilla suoritettua. Kaikki unohtunut, siis aivan kaikki. Ja eihän tuolla yliopistossa opeteta mitään, aivan täysin youtuben ja googlen armoilla. Aikaa palaa äkkiä 15-20 h viikossa noihin tehtäviin.Mietin hieman samoilla linjoilla jo tämän yhden tutkinnon kanssa tässä. Suosiolla pitäisi vielä joku kurssi varmaan siirtää myöhemmin suoritettavaksi, kun nyt yritän rääpiä tässä 29 op syksyn aikana työn ohessa... Sanoisin, että varsinkin matikan kursseilta kyllä huomaa, että mun lukiovuosista on kohta 15 vuotta.
Tänään pitäisi vielä tehdä yksi Solidworks-mallinnos. Kunhan pc-mies tulee kotiin ensin, koska enpä etukäteen tokikaan vaivannut päätäni sillä, että mäkillähän se ei sitten pyörikään. Tai kai saisi etäpöydän kautta, mutta ej jaksa. Teenpä tässä töitä nyt siihen asti sitten. Pärkele.
Kyllä. Nyt maan pano.levätkää
Haittaakohan tämä Philadelphia sulatejuuston myyntiä:
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ec4lJKM3J-M&t=101s
Kerron parin viikon kuluttua. Keskikokoinen huolto + ehkä jarrut.
Mites Kuntien autojen huoltokustannukset?
Tää oikeastaan vähän jännittää, en vie merkkiliikkeeseen mutta 2t painava auto 300hp koneella ei varmasti ole sieltä halvimmasta päästä.
Vaikuttaa aika väsyneelle paikalle.
Jos nyt malttas mennä nukkuun, kun nuokin nukkuu jopa kaduilla.
Oletko katsonut sen pidätysvideon ja silti kommentoit tuollaista? Minä olen katsonut, vaikka pahaa teki. Hän ei tehnyt vastarintaa vaan talutettiin autosta kadulle tapettavaksi. Taustalla ihmiset anelivat poliisia lopettamaan mutta tukehduttaminen jatkui loppuun saakka.Toi fentanyylihän sama mitä amerikan suurimmalla sankarilla ja founding fatherilla George Floydilla oli veressä sankarikuollessaan.
20 litraa moottoriöljyä maksaa noin 70€ ja öljynsuodatin pari kymppiä.
Hohhoijaa. Ei tehnyt vastarintaa :D se ei nimenomaan mitään muuta tehnytkään. Häiriintynyttä edes väittää muuta.Oletko katsonut sen pidätysvideon ja silti kommentoit tuollaista? Minä olen katsonut, vaikka pahaa teki. Hän ei tehnyt vastarintaa vaan talutettiin autosta kadulle tapettavaksi. Taustalla ihmiset anelivat poliisia lopettamaan mutta tukehduttaminen jatkui loppuun saakka.
Tuo pilkallinen kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin Floydista.
Pidätkö siis vastarintana sitä että huusi ettei saa henkeä kun oli kädet sidottu selän taakse ja poliisi piti kaulasta? Katsoin äsken haalarikameravideon.Hohhoijaa. Ei tehnyt vastarintaa :D se ei nimenomaan mitään muuta tehnytkään. Häiriintynyttä edes väittää muuta.
Alusta loppuun vastarintaa.Pidätkö siis vastarintana sitä että huusi ettei saa henkeä kun oli kädet sidottu selän taakse ja poliisi piti kaulasta? Katsoin äsken haalarikameravideon.