Itse et kuitenkaan ole laskenut sisään.
Tämmöisen käsityksen olen saanut viesteistä.
no ei! Minun huoneistoon ei ole kenelläkään mitään asiaa, ovi pysyy visusti suljettuna ulkopuolisilta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse et kuitenkaan ole laskenut sisään.
Minä haluaisin istua poliisin päällä!!!Poliisi näköjään joutui kantamispuuhiin. Sylvi voisi käydä istumassa tuolla noiden tien tukkijoiden päällä.
Välillä vähä lipsahtanu verho raolleen kyllä...Itse et kuitenkaan ole laskenut sisään.
Röimatkaruskaretkeilyä ja lähimetsikössä ulkoilua. Huominen ja pe vapaata, jos kävisi ulkoilemassa.
Koskaan.Ei oo tiliä ollu pariin vuoteen ko. syystä. Tai siis sen riskin takia.
Lähiaikoina. Josko sitten vihdoin kuulis sen Sylvin piporadion tännekin.kolmannen rokotteen
Traumapäivät?Röimatkaruskaretkeilyä
Jos on kolme piikkiä, niin pääseekö jonon ohi ja vippiin?Viime viikolla olisi saanut jo kolmannen rokotteen. En ottanut kun jäin vapaalle. Otan ens vkolla. Vain sen takia, että pääsen reissaamaan ja baareihin reissun päällä.
Helistin onkin tuollainen himoittu nainen mitä komeat ja rikkaat miehet raahaa ympäri eurooppaa.
Sillä ollut nyt noita etelään meneviä miehiä aiemmin, nyt kun talvi tulossa niin lappiin meneviä.Onko vaihtunut enempi komean suuntaan, kun laskettelulaseissa on alettu pihtailemaan?
Sillä ollut nyt noita etelään meneviä miehiä aiemmin, nyt kun talvi tulossa niin lappiin meneviä.
Traumatisoituu polilla riittävästi.Traumapäivät?
Ne olis sen jälkeen työkyvyttömyyseläkkeellä.Minä haluaisin istua poliisin päällä!!!
Negative, en ainakaan kuvista ole yhtään bongannut.Huhhuh! Komeeta pöhistintä!
Useampi vielä, niin voipi pysyä hinta kohtalaisena. Tosin väärä keli.
Mites, onko Lokomoa näkynyt. Tosin, ne nyt ainakin karkaa.
No niin no..Minä haluaisin ASTUA poliisin päällä!!!
Meinasin jo mainita että mene sinne koronaketjuun jauhamaan maskeista, mutta hoksasit iteJuttelin maskista työterveyshoitajan kanssa. Asia johkaantui siihen työstressistä ja sitä kautta stressaavaan korona-aikaan (en stressaa kummastakaan), ja sitä kautta siihen että en ole stressannut maskistakaan. Enkä sitä käytäkkään. Tth sanoi että työn puolesta hänen pakko käyttää, mutta yrittää siviilissä olla käyttämättä, mutta silti monesti sosiaalisen paineen vuoksi laittaa taskusta sen mytätyn käytetyn maskin naamalle, jolloin alkuperäinen tarkotusperä vesittyy ja muuttuu sosiaaliseks tarpeeks. Näinhän se on. No minkäs teet jos pv:n huutokaupassa sääntönä se. Erikoista että ulkotiloissa. Kun sääntö itsessään on että mikäli alle 2m väli ei täyty niin sitten maski. Eikä niin että aina maski.
Itte en oo kuuluu sanomista maskista. Mutten paljoa missään liikukaan. Erityismaininta, että kk sitten kävin työhaastattelussa ja johtaja siellä pyysi että voiko kätellä, haluais kauheesti. Kättelimme siis. Esihenkilö oli. Nuori ja viehättäväkin.
Tämä kuuluis koronaketjuun, mutta ei sinne pysty kirjottaan mitään :D
edit. Olenhan mä kuullut maskista. Vaimo vittuili aiemmin. Sano että ei kehtaa mun kanssa liikkua kun mulla ei ole maskia (pelkästään positiivista). Nyttemmin lakannut itsekin käyttämästä. Toki hällä autoimmuunisairaus, eli ei perusterve.
Meinasin jo mainita että mene sinne koronaketjuun jauhamaan maskeista, mutta hoksasit iteEikä maskijutuista taida enää edes inttoa irrota. On niistä jo joku sivu väännetty.
Meillä sama tilanne paitsi että nainen ei vittuile, ei ole sanonut asiasta mitään vaikka yhdessä käyty kaupassa. Enkä kyllä minäkään ole sanonut. Pitäkööt rättiä kuka haluaa.
Sanoppa muuta kato. Nyt mä näkisin että ollaan asian ytimessä.Traumatisoituu polilla riittävästi.
Aamusta iltaanRöihin
Juttelin ruokalassa yks päivä uron erikoistuvien kanssa. Sanoin, että oli vähä kevyempi aamu, ku 90 min vastaanottoajalle ei saapunut asiakasta. He traumatisoituivat.Sanoppa muuta kato. Nyt mä näkisin että ollaan asian ytimessä.