Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paikallisen maakuntalehden tekstaripalstalla tiukkaa filosofista pohdintaa. Mitähän nuo tehtaidemme miesoletetut olisivat siiterin lipittäjistä mieltä?

20210925_135124.webp

20210929_192032.webp

en seuraa kuin hästäkiä astudio muutamia kertoja vuodessa

ei aiheuta ongelmia

Seuraavan naisen kanssa jos hommat etenee niin tulee ehkä olemaan viimeinen, ei sillä että se olisi jotenkin niin ainutlaatuinen mutta sillä on haulikko.
Eli jos ei kuulu enää mittään niin ei olla erikoisliikemieshommissa vaan ihan muuten vaan estynyt.
Vanha kunnon

View: https://youtu.be/kqJ9v0QsU2g

Viime viikolla olisi saanut jo kolmannen rokotteen. En ottanut kun jäin vapaalle. Otan ens vkolla. Vain sen takia, että pääsen reissaamaan ja baareihin reissun päällä.

En oo koskaan Twitteriin kirjautunut. Ei liene tarvetta. Valtakunnan uutisissa pääuutisina tärkeimmät mitä kukin on twiitannut.

Enkä tiktok. Mitä näitä on. Face on pelkästään paikallisen yhteisön ryhmän vuoksi. Ja puskaradioryhmän. YouTubeen olen kirjautunut koska on tissejä ym.

Insta sen sijaan on ahkerassa käytössä. Hyvä koska sinne ei kukaan kirjoita ikinä mitään (en lue kuvatekstejä), mutta kuvia laitetaan. Pidän kuvista. Varsinkin tissit ja perseet.

eihän noihin ny mitään rokotuksia kysytä

paperit voidan kysyä, iän tarkistamisen tähären
Kaksi kertaa olen Suomen rajojen ulkopuolella ollut tässä parin kk:n aikana niin joka paikassa kysyttiin. Ei ollut yökerhoon muuten asiaa.

Tai sitten mä olen vaan niin ruma, että ne ei olisi halunnut mua sinne niin esittivät että pitää muka olla rokotukset. Ja mulla vahingossa oli.

jaa, Minä olen käynyt vain #paikkakunnalla
aina on laskettu sisään

yökerhoon nyt ei ole asiaa aivan muista syistä #hyhhyh

Back
Ylös Bottom