mesen omistaja
on kyllä hienoa hommaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mesen omistaja
on kyllä hienoa hommaa
ollaanpas taas siellä...Mitä olen ymmärtänyt niin kyllä taitaa tosielämässä tuo rinkula merkin oikea paikka olla juuri tuo alimmainen. Eikös se logokin jo siihen viittaa et persreijät mielessä?
Mä oon käynyt siellä muutaman kerran ns syöttämässä lapaan ja hävinnyt paikaltaJos joku viikonloppu on tylsää, niin voisin vetää tanakat kännit ja tehdä koronaketjuun trollitunnuksen vain testatakseni, kuinka käsittämätöntä paskaa sinne voi kirjoittaa niin että vakiohörhöt vielä taputtaisivat olkapäälle eivätkä ihmettelisi, että onkohan nyt ihan noinkaan. Pelkään vain, että minunkin melkoisen hyvä luova mielikuvitukseni loppuisi kesken yrittäessä.
Jos joku viikonloppu on tylsää, niin voisin vetää tanakat kännit ja tehdä koronaketjuun trollitunnuksen vain testatakseni, kuinka käsittämätöntä paskaa sinne voi kirjoittaa niin että vakiohörhöt vielä taputtaisivat olkapäälle eivätkä ihmettelisi, että onkohan nyt ihan noinkaan. Pelkään vain, että minunkin melkoisen hyvä luova mielikuvitukseni loppuisi kesken yrittäessä.
olipas hieno sana, täyty googlettaa
Minullakin näköjään tuollanen, en ole tiennytkään että se kuullostaa noin hienolta
jos olisi puhemiehiä niin tuollahan voisi saada säpiä
mikä sana
äänikirjoja
Nää tarviit tiskikoneen. Mekaanisen tai hengityksellä + pulssilla.Minulla: tiskaaminen ainoa toimi missä siihen kuunteluun pystyy keskittymään
Mekaanisen
autoimmuunisairaus