Mutta muistetaanhan kuitenkin malttia nyt.Seuraavaks sitten juttelemaan Oskarin kanssa avaruudesta![]()
Ettei vaan menisi sakeaksi.
Mitähän se sakea on, jos ei vielä olla siinä pisteessä kuitenkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta muistetaanhan kuitenkin malttia nyt.Seuraavaks sitten juttelemaan Oskarin kanssa avaruudesta![]()
Mulla olis uimahalli 200 metrin päässä. Mutta todella vähän tullut käytyä, juuri rempattu ja olis kuntosali samassa paikassa.Kävin ennen töitä pulikoimassa kilsan. Mummojen ja pappojen keskellä. Mutta jumalaut kun tuli hyvä/freesi olo. Täytynee ottaa tavaksi.
Oli tahmee startti, kun parin vuoden tauko taitaa olla uimisesta taas. Josko tästä vetreytyis ja vähän kunto kohenis niin vois pidemmänkin matkan riipasta.
Tuossakin kannattaa olla tarkkana ettei mene sakeaksi.Mulla olis uimahalli 200 metrin päässä. Mutta todella vähän tullut käytyä, juuri rempattu ja olis kuntosali samassa paikassa.
Toisaalta ei se kuntosali vedä puoleensa, mennyt maku kokonaan salilla käymiseen. Uiminen ja naisten sauna kyllä vetää puoleensa.
Tsek.sauna ja olut kyllä vetää puoleensa.
Mulla on ihan samat speksit, vitutti oikein kun korona sotki niiden aukioloja kun vuosi sitten muutin, nyt on kyllä tullut taas käytyä.Mulla olis uimahalli 200 metrin päässä. Mutta todella vähän tullut käytyä, juuri rempattu ja olis kuntosali samassa paikassa.
Toisaalta ei se kuntosali vedä puoleensa, mennyt maku kokonaan salilla käymiseen. Uiminen ja sauna kyllä vetää puoleensa.
Kävin just prismassa, oli sopivan vähän porukkaa.sviddy, maitu loppu. Pitääkö tästä nyt raahautua kauppaan![]()
Kuka ostaa yhtään mitään sieltä?Perseen suti. Kilin kikkeli.
Mätänetistä uus pyörännapa paikalleen. Vehje kasaan ja rengas paikalleen. Heiluttelua ja valmiiks väljä.
Nimi mätänetti pitää hyvin paikkansa.
Kuka ostaa yhtään mitään sieltä?
Mites tämmönen sanavarastotesti:
![]()
Kuinka laaja sanavarastosi ihan oikeasti on? Testaa, saatko yli 19 oikein – vain todelliset suomen kielen taitajat loistavat tässä testissä
Lukeminen laajentaa tunnetusti kielellisiä taitoja. Me Naisten sanavarastotesti paljastaa, kuinka hyvin ymmärrät suomea.www.is.fi
En oo kyllä kovin ylpeä omasta 20 / 25 tuloksesta. Ja protestoin muutenkin yhtä kysymystä (muoks. poistettu suora vinkki.. :D )
Sillon, kun on kiirus. Olisi ollut katsastus tänää, no ei ole, koska aikataulu kusi. Normaalisti tilaan ulkomailta.Kuka ostaa yhtään mitään sieltä?
Mun oli pakko asioida kun lähellä järkevin paikka kun tarttin kuparitiivisteitä, vitutti kyllä silloinkin odotella puoli tuntia että pääsee siihen tiskille.
Eikä ees myyjä ollut varma onko sopivia, ihme ja kumma kyllä oli ja olin varautunut niitä hieman muokkaamaankin tarvittaessa.
12 / 25Mites tämmönen sanavarastotesti:
![]()
Kuinka laaja sanavarastosi ihan oikeasti on? Testaa, saatko yli 19 oikein – vain todelliset suomen kielen taitajat loistavat tässä testissä
Lukeminen laajentaa tunnetusti kielellisiä taitoja. Me Naisten sanavarastotesti paljastaa, kuinka hyvin ymmärrät suomea.www.is.fi
En oo kyllä kovin ylpeä omasta 20 / 25 tuloksesta. Ja protestoin muutenkin yhtä kysymystä (muoks. poistettu suora vinkki.. :D )
Ei. Mä olen syönyt ennätysmäärän kebabbia, pitsaa ja rasvamättöä tänä aikana.Pitäsköhän taas alkaa katsomaan itekkin mitä syö tai oikeastaan enempikin mitä juo?