Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ennen töitä pulikoimassa kilsan. Mummojen ja pappojen keskellä. Mutta jumalaut kun tuli hyvä/freesi olo. Täytynee ottaa tavaksi.

Oli tahmee startti, kun parin vuoden tauko taitaa olla uimisesta taas. Josko tästä vetreytyis ja vähän kunto kohenis niin vois pidemmänkin matkan riipasta.
Mulla olis uimahalli 200 metrin päässä. Mutta todella vähän tullut käytyä, juuri rempattu ja olis kuntosali samassa paikassa.

Toisaalta ei se kuntosali vedä puoleensa, mennyt maku kokonaan salilla käymiseen. Uiminen ja sauna kyllä vetää puoleensa.

Mulla olis uimahalli 200 metrin päässä. Mutta todella vähän tullut käytyä, juuri rempattu ja olis kuntosali samassa paikassa.

Toisaalta ei se kuntosali vedä puoleensa, mennyt maku kokonaan salilla käymiseen. Uiminen ja naisten sauna kyllä vetää puoleensa.
Tuossakin kannattaa olla tarkkana ettei mene sakeaksi.

Toisaalta ei se kuntosali vedä puoleensa, mennyt maku kokonaan salilla käymiseen. Uiminen ja sauna kyllä vetää puoleensa.
Mulla on ihan samat speksit, vitutti oikein kun korona sotki niiden aukioloja kun vuosi sitten muutin, nyt on kyllä tullut taas käytyä.
Siinä on kanssa pieni mutta ihan ok sali, painot ei tosin riitä mavetteluun ja hyvä kun kyykkäilyyn mutta saa siinä kaikki perusjutut tehtyä.
Nyt kun tässä kirjoitellassa pohdin asiaa niin voiskin alkaa miettimään jos siinä tekisi silloin tällöin jotain satujumppaa, 8 vuotta sitten kun aloitin taas salitouhut niin samaisella salilla kävin hakemassa muutaman kuukauden tuntumaa ennenkuin menin oikealle salille.

Aamukahvia juodessa 21/25

Ei jaksa enää muista missä meni väärin

e: ysärimusavisa 14/15

Viimeksi muokattu:
Perseen suti. Kilin kikkeli.

Mätänetistä uus pyörännapa paikalleen. Vehje kasaan ja rengas paikalleen. Heiluttelua ja valmiiks väljä.

Nimi mätänetti pitää hyvin paikkansa.

Perseen suti. Kilin kikkeli.

Mätänetistä uus pyörännapa paikalleen. Vehje kasaan ja rengas paikalleen. Heiluttelua ja valmiiks väljä.

Nimi mätänetti pitää hyvin paikkansa.
Kuka ostaa yhtään mitään sieltä?
Mun oli pakko asioida kun lähellä järkevin paikka kun tarttin kuparitiivisteitä, vitutti kyllä silloinkin odotella puoli tuntia että pääsee siihen tiskille.
Eikä ees myyjä ollut varma onko sopivia, ihme ja kumma kyllä oli ja olin varautunut niitä hieman muokkaamaankin tarvittaessa.

Minä: autoglymin tuotteita, esimerkiksi shampoota, ei tarvi jonottaa saa omin käsin ottaa suoraan hyllystä

samalla voi katsella NAISia ja NAISten perseitä, sielä käy heitä yllättävän paljon

piipahdus noin kerran kaksi / 2vuotta

Mites tämmönen sanavarastotesti:

En oo kyllä kovin ylpeä omasta 20 / 25 tuloksesta. Ja protestoin muutenkin yhtä kysymystä (muoks. poistettu suora vinkki.. :D )

22/25.

Väärin vaatekysymys keeppeineen ja tamppeineen, obstipaatio sekä meteor(oid)iasteroidiwtf. Kaikki muut olivat vähintään hyvin vahvan mielikuvan perusteella helpohkosti oikein.

Mun oli pakko asioida kun lähellä järkevin paikka kun tarttin kuparitiivisteitä, vitutti kyllä silloinkin odotella puoli tuntia että pääsee siihen tiskille.
Eikä ees myyjä ollut varma onko sopivia, ihme ja kumma kyllä oli ja olin varautunut niitä hieman muokkaamaankin tarvittaessa.
Sillon, kun on kiirus. Olisi ollut katsastus tänää, no ei ole, koska aikataulu kusi. Normaalisti tilaan ulkomailta.

Mutta, vängätä piti. Ei samaa napaa tässä mätänetissä, vain kalliimpaa orkkista. Ohje oli, että aja hakeen sieltä muualta.

Kysyin, että eikö nyt vaan vaihdu tässä kalliimpaan ja en maksa 20 e erotusta. Kova vaiva tästäkin taas. Ei kuulemma vaihdu siltikään.

No, totesin sitten tutuin elkein, että vängätäänkö kilsoista ja niiden korvaus käteisellä. Maksan niillä erotuksen.

Lopputulos oli, että orkkisosa kainalossa ulos ja ei tarvinnut maksaa enempiä.

Mites tämmönen sanavarastotesti:

En oo kyllä kovin ylpeä omasta 20 / 25 tuloksesta. Ja protestoin muutenkin yhtä kysymystä (muoks. poistettu suora vinkki.. :D )
12 / 25
En omaa kovin laajaa sanavarastoa.

Back
Ylös Bottom