Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hommahan on niin, että hippitouhut loppui.

1632243408722.webp

Joko @Max131 on laittanut tarjouksen sisään?

061628fd512c77e6cb9587430e71b1d2.jpg.webp

hehe
En kyllä, vastahan myö ostettiin toisaalta asunto :D Minusta tuo on ollu kaupankin jo jonkin aikaa ja oon tainnu tota joskus Etuovea selatessa katella, mutta ei kyllä hotsita.

Tuo välittäjä on takavuosilta tuttu. Oli aika märkä kaveri, nykyään tainnu rauhoittua.

Molemmat teitte typerästi ja sinä vielä tuplasit typeryyden kun tulit tänne

Molemmat teitte typerästi ja sinä vielä tuplasit typeryyden kun tulit tänne itkemään.
Pointti oli se että ei se mua oikeuteen olisi haastanut jos ois ite voittanut ja korvauksia varmaan haluaa. Ite pitäisin matalaa profiilia jos löisin esim 15-vuotiasta ja saisin Ite turpaan.

Pointti oli se että ei se mua oikeuteen olisi haastanut jos ois ite voittanut ja korvauksia varmaan haluaa. Ite pitäisin matalaa profiilia jos löisin esim 15-vuotiasta ja saisin Ite turpaan.
Heh, itsellä oli jo nuorena hieman eri taktiikka. Omasi ei vaikuta kauhian fiksulle.

Jos joku meinasi motata minua, niin kerroin että anna tulla vaan, mutta irronnut hammas maksaa sen ja sen verran, uusi takkini sen verra, jos meinaat kaataa ja housutkin menee, se maksaa. Lisäkuluja koituu myös näkyvistä arvista. Muistutin myös, että tässä nyt ihmisiä lähellä ja polliisit nurkan takana, eli jos meinaat mätkäistä, niin toivottavasti omaat nopeat jalat.

Ihmettelen etelleen, että en ikinä ole saanut nyrkistä.

Pointti on se, että aikui...täysi-ikäisenä hakkasit toisen. Ei väliä kuka aloitti tai kuinka kännissä oli kukakin. Mokasit ja joudut kantamaan vastuun.

Iltatähti paukautti kuumeeseen illalla. Eli jäin etähommiin. Piti hakea konttorilta kuulokkeet kun en oo kantanu mukana.

Yllättävästi wifi kantaa yhden tolpan voimin kotitoimistolle autotalliin. Speedtest antaa 13megaa down ja up. Kokeilin teamsilla videopaltsun kollegan kanssa niin toimi erittäin hyvin. Onpa toimivaa. Edellisellä työnantajalla oli läppärissä sisäänrakennettu 4g ja mulla liittymä siinä. 50M mobiili toimi hyvin.

Pitänee silti käydä ostamas wifi vahvistin. Onko nuo hyviä? Kommenttien puolesta näyttää pelittävän. Ei paha investointi 14e-70e.
Pitäiskö hakea gigantista koekäyttöön? Kokeilla vaikka 15 eri laitetta. 49 päivän välein palauttaa.

Back
Ylös Bottom