Deleted member 43228
Ja yhden parvekkeelle saatu jo telttakin pystyyn.
Hienoa!
Hienoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on tärkeää, miten ateria on esillä.jäsen Susta olisi tämänkin kuvan sommitellut toisin
En kyllä, vastahan myö ostettiin toisaalta asunto :D Minusta tuo on ollu kaupankin jo jonkin aikaa ja oon tainnu tota joskus Etuovea selatessa katella, mutta ei kyllä hotsita.Joko @Max131 on laittanut tarjouksen sisään?
![]()
Oletko nähnyt näin kapeaa rivitaloa? Jyväskylässä myydään kotia, joka on varsinainen ”tilaihme”
Jyväskylässä myydään rivitalokotia. joka on monella tapaa erityinen.www.is.fi
![]()
hehe
Kyllä se on tärkeää, miten ateria on esillä.
Molemmat teitte typerästi ja sinä vielä tuplasit typeryyden kun tulit tänne
Pointti oli se että ei se mua oikeuteen olisi haastanut jos ois ite voittanut ja korvauksia varmaan haluaa. Ite pitäisin matalaa profiilia jos löisin esim 15-vuotiasta ja saisin Ite turpaan.Molemmat teitte typerästi ja sinä vielä tuplasit typeryyden kun tulit tänne itkemään.
Samalla sitten se lesti sinne kivijalkaan jäsen V:lle janojuomaksi.Voitaisiin jäsen @Joxuz n kanssa käydä tulevana vuonna kuvaamassa kuormuri tuossa samassa lokaatiossa.
Heh, itsellä oli jo nuorena hieman eri taktiikka. Omasi ei vaikuta kauhian fiksulle.Pointti oli se että ei se mua oikeuteen olisi haastanut jos ois ite voittanut ja korvauksia varmaan haluaa. Ite pitäisin matalaa profiilia jos löisin esim 15-vuotiasta ja saisin Ite turpaan.
Pakkasta vajaa kolme astetta.Mobiili: auto, varusteltu 6kk masennukseen, piemeyteen ja tuskaan.
Kesää odotellessa.
Pointti on se, että aikui...täysi-ikäisenä hakkasit toisen. Ei väliä kuka aloitti tai kuinka kännissä oli kukakin. Mokasit ja joudut kantamaan vastuun.Pointti oli se että ei se mua oikeuteen olisi haastanut jos ois ite voittanut ja korvauksia varmaan haluaa. Ite pitäisin matalaa profiilia jos löisin esim 15-vuotiasta ja saisin Ite turpaan.
Tuskin montakaan Pär-Erikiä tuossa porukassa on. Eiköhän se enempi ole Mehmetti osastoaKallet ja Pär-Erikit on saaneet varmaan auringon pistoksen tai jotain kun tuolleen riehuvatten.
![]()
Ruotsalaisgangsterit valtasivat Aurinkorannikon: ”Tapauksia, joissa koko lipas on tyhjennetty uhriin”
Ruotsista on viime vuosien aikana päätynyt entistä enemmän rikollista ainesta Espanjaan, paikallinen lehti kertoo.www.iltalehti.fi
Onkohan tjj selannut lomakohteita koko aamun.Pakkasta vajaa kolme astetta.
#winteriscoming
Monta viikkoa.Onkohan tjj selannut lomakohteita koko aamun.