Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oikeestaan pidä lakkeja pahemmin.

Mutta lähtisin äkkiä siitä, että mikä nyt milloinkin on muotia. Sitähän se. Sitten kun ihmettelee jotain muoti-ilmiöö, on jumahtanut siihen omaansa.

Nyt joku suoralippa varmaan miettii, että mikä boomer, kun lippa taivutettu.

Tarhassa kun olin se taitettiin keskeltä jyrkkään v-kulmaan.

Näin se varmaan on, mutta minusta se vaan näyttää tyhmälle. Enhän itsellään lippoja taittele jos lippistä käytän, ne on valmiiksi kaarella. Ja onhan se käytännöllinen lakki. Tänään kävin metillä rämpiin 9km vesisateessa ja eihän nuo lasit pahemmin kastuneet kun oli lippa.

Melko monikin muodissa oleva asia on näyttänyt todella typerälle tai ollut muuten vaan oikeasti tyhmää. En itse sellaiseen lähde vaikka antaisin jollekkin juntin vaikutelman.

Oikeastaan seuraava taso pukeutumisessa on nuo shortsihousut. Vielä ei siellä asti mutta ei varmaan kauaa.

l4sr89094pf51.jpg

Onko noita halon pelastaneita kuinka paljon? Mieleen tulee vaan se yks joka sukelsi aidan alta ja sai palovammoja siinä rytäkässä.
Joltaki olis lähteny pää joitain vuosia sitten spassa. Tänä vuonna olisi jollaki akkojen vormuloissa myös lähteny.

Oikeastaan seuraava taso pukeutumisessa on nuo shortsihousut. Vielä ei siellä asti mutta ei varmaan kauaa.
Älä vain tee sitä. Mikään ei voi luoda huonompaa kuvaa asiantuntijasta kuin shortsihousut:

"En osaa päättää pukeako shortsit vai housut niin vedänpä jalkaani järkyttävän kompromissin. Sitten lähden neuvomaan muita niiden ongelmissa."

Vittu oikeesti! 🙄

Mulla oli tollaset shortsi-housut mukana kun oltiin 3vkoa mopolla reissussa ja 3vkon kamat piti sovittaa yhteen sivulaukkuun. e: ei varmaan olis nyt mukana tokikaan

Back
Ylös Bottom