Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olit tuolloin mua kaksin verroin vanhempi. Oletko yhä, vai olenko saanut kiinni?

en ole ollut ikinä vahva, hoikka sensijaan olen ollut

eiku siinä luki vanha, nykyään olen jo väkevästi ikälopun puolella, hyvinkin elämän ehtoopuolta vietetään, ei ole enää mitään suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikki rajapyykit on ohitettu

en ole ollut ikinä vahva, hoikka sensijaan olen ollut

eiku siinä luki vanha, nykyään olen jo väkevästi ikälopun puolella, hyvinkin elämän ehtoopuolta vietetään, ei ole enää mitään suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikki rajapyykit on ohitettu
Voin lähteä joskus wingmaniksi baariin niin saadaan sinuun vähän eloa?

C1A19E29-6465-4E14-9BC8-EDE21CA4220D.webp

Pelasin Everquestia. Muistaakseni raidattiin Plane of Hatea kun killan Quanticon oppilas sanoi, että joutuu poistumaan samantien. Sanoi syynkin.

Rataa kuivataan mutta turbiini ei ole käynnissä. Edelleen ilmassa leijuu kosteutta.

eli henkilöautoni moottori käynnistyy, saa tämä kotona könnääminen piisata!

Lensin ekaa kertaa jenkkeihin 2006, vai olikohan se 2005? Muistan että maahantulotarkastus oli pirun kuumottava ja hidas prosessi, kyselivät typeriä ja kyseenalaistivat vastaukset. Sittemmin tuo on pikkuhiljaa löysentynyt huomattavasti, eivät enää kysele mitään.

Lensin ekaa kertaa jenkkeihin 2006, vai olikohan se 2005? Muistan että maahantulotarkastus oli pirun kuumottava ja hidas prosessi, kyselivät typeriä ja kyseenalaistivat vastaukset. Sittemmin tuo on pikkuhiljaa löysentynyt huomattavasti, eivät enää kysele mitään.
Nykyään vain kopeloidaan penis ja otetaan hammastahna pois.

Back
Ylös Bottom