-Oliko jäsen vokot nauttinut edellisenä viikonloppuna mallastuotteita?
tuskin, koska: aloitin aktiivisen kaljoittelun vasta noin 28vuotiaana, ja tuolloin olin noin 22v
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Oliko jäsen vokot nauttinut edellisenä viikonloppuna mallastuotteita?
Olit tuolloin mua kaksin verroin vanhempi. Oletko yhä, vai olenko saanut kiinni?tuskin, koska: aloitin aktiivisen kaljoittelun vasta noin 28vuotiaana, ja tuolloin olin noin 22v
Etkai Kukonkylän ala-asteella?Minä myös!
Olit tuolloin mua kaksin verroin vanhempi. Oletko yhä, vai olenko saanut kiinni?
Eijjole. e: ei täällä nyt suoranaisesti sada, mutta naama kastuu kävellessä ulkonajokohan sielä @TJJ on suihkumoottori käynnistetty?
Voin lähteä joskus wingmaniksi baariin niin saadaan sinuun vähän eloa?en ole ollut ikinä vahva, hoikka sensijaan olen ollut
eiku siinä luki vanha, nykyään olen jo väkevästi ikälopun puolella, hyvinkin elämän ehtoopuolta vietetään, ei ole enää mitään suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikki rajapyykit on ohitettu
Ei sentään, mutta kuulostaa kyllä jokseenki yhtä isolta kyläkoululta ku omaki aikoinaan.Etkai Kukonkylän ala-asteella?
Rataa kuivataan mutta turbiini ei ole käynnissä. Edelleen ilmassa leijuu kosteutta.
Saa nähä saako ne rataa koska ajokuntoiseksi asti.eli henkilöautoni moottori käynnistyy, saa tämä kotona könnääminen piisata!
Olin intissä. Pelottelivat, että lomat palaa, kun maailmansota alkaa. Ei palanut.11. syyskuuta 2001 tiistai
Opel Corsa 1,2S -8911. syyskuuta 2001
Olin vanhempien luona valmistautumassa vaihto-oppilaskomennukseen. Jännitti että pääseekö tässä maailmantilanteessa lentämään suureen maailmaan.11. syyskuuta 2001 tiistai
Nykyään vain kopeloidaan penis ja otetaan hammastahna pois.Lensin ekaa kertaa jenkkeihin 2006, vai olikohan se 2005? Muistan että maahantulotarkastus oli pirun kuumottava ja hidas prosessi, kyselivät typeriä ja kyseenalaistivat vastaukset. Sittemmin tuo on pikkuhiljaa löysentynyt huomattavasti, eivät enää kysele mitään.