Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No eikes tollasella mene matka-ajokin ok? Vääntävä motori pitäisi olla tuossa ja matkan ajossa tuuli ei heittelisi.
Noilla spekseillä varmaan, riippunee lähinnä kuinka itse taipuu siihen kyytiin ja kuinka kolottavat paikat omaa ajaja. Ts. ajoasento ei välttämättä matkaan kaikista mukavin, mutta selvinnee kokeilemalla.

Sen tietän, että niskaa kolottaa jo hetkisen koeajon jälkeen. Laitan sen jännittämisen piikkiin. Naamaa sain alaspäinkin välillä. Makailin tankin päällä joka helpotti myössiinsä.

Jalan terät tapeilla päkiöillä hiukan tiukka, niitä osasinkin jo säätää keskemmälle tappeja. Silleen jalan terät harottaen molemmin puolin ei ole tullut ajettua.

Penkki ok ja kannikoita voi siirrellä.

Pitteepä vielä mietiskellä. Halpaan hintaan lähtisi vähän ajettuna eli semmosen 2600e.

Sen tietän, että niskaa kolottaa jo hetkisen koeajon jälkeen. Laitan sen jännittämisen piikkiin. Naamaa sain alaspäinkin välillä. Makailin tankin päällä joka helpotti myössiinsä.

Jalan terät tapeilla päkiöillä hiukan tiukka, niitä osasinkin jo säätää keskemmälle tappeja. Silleen jalan terät harottaen molemmin puolin ei ole tullut ajettua.
Noihin loppui minun mopoilut. Ei se vaan ollut enää kivaa kun tuli niin kipeeksi.

Välillä vähän työhommiakin. Tiimin pomo pisti kuumaa luuria eilen kun piti saaha display-tason tutoriaalia perjantaiksi.

IMG_0952.jpg

Kiirehän siinä tuli kun hemmetti oli ruokakin kesken. Kuvasta uupuu vielä omenapaistos vaniljakastikkeella.

2021-09-07 21.26.41.webp

elkää puhuko enää pakittamisesta, ajatelkaa himpunverran myös meitä poikaMiehiä

Voi kökkö mikä jatkuva nälkä ja herkun himo!
Ei siinä mitään jos liikkuisi mutta nyt kun töissäkin rauhallisempaa niin ihan oikeasti turpoaa eikä vain henkisesti jos syö kaiken mitä himoitsee.

Muihin asioihin.

800 tonnia kutusoraa
Tämä on kyllä mahtava suuntaus että nykyään aletaan panostaan jokien ja latvapurojen kunnostukseen ja vaelluskalojen oloihin. Livojoki itelle melko tuttu paikka, hieno joki ainakin yläosilta. Eka nämä sivujoet kuntoon ja sitten toimivat kalatiet Iijokeen. Mökin terassilta sitten mukava katsella kun lohet nousevat jokeen.

Pitäisiköhän Vokotin kokeilla tuota kutusoraa, jos vaikka levittäisi jalkakäytävältä kotiovelle ja vielä eteisestä makuuhuoneeseen? Saattaisi naaras vaeltaa suoraan asiaan eikä sen kummemmin tarttisi naaraskalan kanssa jutella joutavia tahi muuten väkinäisesti yrittää saatille. Onhan sitä sanontakin että hyvät haetaan kotoa. Olisi sitten kaikki tehty sen eteen.

Pitäisiköhän Vokotin kokeilla tuota kutusoraa, jos vaikka levittäisi jalkakäytävältä kotiovelle ja vielä eteisestä makuuhuoneeseen? Saattaisi naaras vaeltaa suoraan asiaan eikä sen kummemmin tarttisi naaraskalan kanssa jutella joutavia tahi muuten väkinäisesti yrittää saatille. Onhan sitä sanontakin että hyvät haetaan kotoa. Olisi sitten kaikki tehty sen eteen.
Mitä jos sinne rantautuu joku siiderivalas.

Rupesin epäilemään itseäni niin tein dna-testin. Tulokset tuli ja pahin pelkoni osui oikeaan: se en olekaan minä! Vuosia olen kustantanut ruoat, vaatteet, asunnot ja kuskannut harrastuksiin ja olenkin joku muu. Se on piru vieköön loppu nyt! Joku muu saa kantaa vastuun ja maksaa minun elatukseni tästä eteenpäin. 😡

Back
Ylös Bottom