Jahas viisikko sai budjetin kasaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ny noin suoraan linjaan.Muonioon, Ylivieskaan ja Hankoon?
Mä asun ite Länsi-Vantaalla, ja tilasin paketin tohon taloyhtiön automaattiin. Postilla oli kuitenkin eri suunnitelmat, ne laitto viestin että voin noutaa pakettini Sellosta.Ei ny noin suoraan linjaan.
Hyundai Ioniqqi koeajettu. Oon ajanu monenlaista polttomoottorivehjettä, dieseliä ja bensaa, wankelia ja perinteistä, suoraa kutosta ja veekasia. Mikään ei vedä kyllä samalla tavalla kuin 300hp sähköä. Avartava kokemus.
Ihan erilainen kunnioitus on kyllä kaasupoljinta kohtaan tehokkaassa sähköautossa. Se ampuu välittömästi. Mahtava tunne kyllä!En ole itse päässyt ajamaan, mutta takapenkillä olin kun sähköautolla kiihdytettiin 4s 0-100. Ihan tajuton, aurinkolasit lensi päästä. Ei mitn kärkeä.
Muutama tuttu pärinän puolesta puhuja on vaihtanut sähköön koska kiihtyvyys.
Siis senmoset jolla ei niin euron päälle.
negativeEi kai maastokuorma-auto sentään?
Hinnassa on pilkku luiskahtanut yhden pykälän liikaa oikealle.Kerrankin olisi kello, johon voisi jopa laittaa ylimääräistä rahaa![]()
![]()
GLOCK JUHLAKELLO P80 RAJOITETTU ERÄ! - Asetalo
www.asetalo.fi
Eläpäs nyt sielläHinnassa on pilkku luiskahtanut yhden pykälän liikaa oikealle.
49,00 lienee oikea hinta.
Hyvä!@Joxuz
Varmistui että kaksi päivää huutelua. Myös huutokauppalasit eli Aviatorit löytyi. Ei häikäise siellä lokakuisessa räntäsateessa.
No muttaku niitä on tehty vain tuhansia, niin onhan se siis varma keräilyharvinaisuus...Hinnassa on pilkku luiskahtanut yhden pykälän liikaa oikealle.
49,00 lienee oikea hinta.
Juu, pipokin kannattaa ottaa ainakin mukaan josei päähän.Hyvä!
Pitänee muistaa laittaa taas pitkää kalsonkia. Ei taida olla ollut ikinä kuuma alueella. Aina vaatetta joko riittävästi tai liian vähän.
Viikon_loppuna taas maalissa väijyssä.
Ach.. Viimeksi kun katsoin ennustetta, eij näyttänyt pahalta.aina sataa