Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyundai Ioniqqi koeajettu. Oon ajanu monenlaista polttomoottorivehjettä, dieseliä ja bensaa, wankelia ja perinteistä, suoraa kutosta ja veekasia. Mikään ei vedä kyllä samalla tavalla kuin 300hp sähköä. Avartava kokemus.

Hyundai Ioniqqi koeajettu. Oon ajanu monenlaista polttomoottorivehjettä, dieseliä ja bensaa, wankelia ja perinteistä, suoraa kutosta ja veekasia. Mikään ei vedä kyllä samalla tavalla kuin 300hp sähköä. Avartava kokemus.

En ole itse päässyt ajamaan, mutta takapenkillä olin kun sähköautolla kiihdytettiin 4s 0-100. Ihan tajuton, aurinkolasit lensi päästä. Ei mitn kärkeä.

Muutama tuttu pärinän puolesta puhuja on vaihtanut sähköön koska kiihtyvyys.

Siis senmoset jolla ei niin euron päälle.

En ole itse päässyt ajamaan, mutta takapenkillä olin kun sähköautolla kiihdytettiin 4s 0-100. Ihan tajuton, aurinkolasit lensi päästä. Ei mitn kärkeä.

Muutama tuttu pärinän puolesta puhuja on vaihtanut sähköön koska kiihtyvyys.

Siis senmoset jolla ei niin euron päälle.
Ihan erilainen kunnioitus on kyllä kaasupoljinta kohtaan tehokkaassa sähköautossa. Se ampuu välittömästi. Mahtava tunne kyllä!

7BC2B6A4-BDC1-4D6A-A229-2DB689D0D677.webp

@Joxuz

Varmistui että kaksi päivää huutelua. Myös huutokauppalasit eli Aviatorit löytyi. Ei häikäise siellä lokakuisessa räntäsateessa.

@Joxuz

Varmistui että kaksi päivää huutelua. Myös huutokauppalasit eli Aviatorit löytyi. Ei häikäise siellä lokakuisessa räntäsateessa.
Hyvä!

Pitänee muistaa laittaa taas pitkää kalsonkia. Ei taida olla ollut ikinä kuuma alueella. Aina vaatetta joko riittävästi tai liian vähän.

Back
Ylös Bottom