Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin kun ajokausi on ilman nastojakin kuhtalaisen pitkä.
Se on kyl ajettu säännöllisesti. Siitäkin jo reilu 10 vuotta kun alapää ollu niin kipeä ettei ole uskaltanut aivastaa.Alapäätäkö? vai mistä puhuttiin?
Siihenki löytyy iha modernit ratkaisut.Se on kyl ajettu säännöllisesti. Siitäkin jo reilu 10 vuotta kun alapää ollu niin kipeä ettei ole uskaltanut aivastaa.
Kaksikymmentä vuotta siihen näköjään meni ennenkuin sisäistin softalan tärkeimmän mantran: kaikki on aina asiakkaan oma moka.
Niin, kyllähän tilaajallakin on osansa, jos speksi on kuraa, aikataulut täysin epärealistisia tai kommunikaatio ei pelaa, mutta onhan noita vaan pskoja tekijöitäkin. Harvemmin tietty yksin kenenkään vika, kun yhteispelillähän softaprojekteja joutuu eteenpäin viemään.Oon tilaajana yhdessä softaprojektissa. Vittu että paskaa suoltaa softafirma. Tuntuu että on mun vika.
Piilo-ominaisuus piilottelee ketjuja, vissiin muillekin sattunut.P.S miks tää offari ei näy mulla yleisellä osiolla..? Meinasin jo huudella ylläpitoketjuun, että onko offtopic ylläpidetty roskakoriin vai mitä.
Näkyy toimivan niin, että jos ignooraat käyttäjän, niin käyttäjän luomat ketjutkin menee piiloon.Piilo-ominaisuus piilottelee ketjuja, vissiin muillekin sattunut.
Tarkoituksella olisi kyllä mielestäni edelleen todella hyvä ominaisuus.
![]()
Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle
No montakos saisi olla, niin irrotan loput. No jos katsoo vaikka kuinka usein/viimeksi noita on päivitetty niin jätä ainoastaan pikku-uutiset stickyksi. Kiitos.keskustelu.pakkotoisto.com
Harvemmin tietty yksin kenenkään vika, kun yhteispelillähän softaprojekteja joutuu eteenpäin viemään.