Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varsinkin kun ajokausi on ilman nastojakin kuhtalaisen pitkä.

jos ensi Suvena kesalomaksi laittaisi vakuutuksen voimaan, niin vähän tulee ajeltua, että taitaisi ehtiä nekin ajto ajaa sen loman aikana, tänäkin Suvenaviimeiseksi ajoksi jäi se kesäloman rauman torilla kahvilla piipahdos

bvm3i.webp

Olisikohan huutokaupat.com vielä isoja kahvinkeittimiä myynnissä?

Onko nyt muka syksy?

Ei tunnu pelkkä pussilakana riittävän ja oloasuna shortsitkin pitäisi vaihtaa collareihin.

Kaksikymmentä vuotta siihen näköjään meni ennenkuin sisäistin softalan tärkeimmän mantran: kaikki on aina asiakkaan oma moka.

Oon tilaajana yhdessä softaprojektissa. Vittu että paskaa suoltaa softafirma. Tuntuu että on mun vika.
Niin, kyllähän tilaajallakin on osansa, jos speksi on kuraa, aikataulut täysin epärealistisia tai kommunikaatio ei pelaa, mutta onhan noita vaan pskoja tekijöitäkin. Harvemmin tietty yksin kenenkään vika, kun yhteispelillähän softaprojekteja joutuu eteenpäin viemään.

P.S miks tää offari ei näy mulla yleisellä osiolla..? Meinasin jo huudella ylläpitoketjuun, että onko offtopic ylläpidetty roskakoriin vai mitä.

P.S miks tää offari ei näy mulla yleisellä osiolla..? Meinasin jo huudella ylläpitoketjuun, että onko offtopic ylläpidetty roskakoriin vai mitä.
Piilo-ominaisuus piilottelee ketjuja, vissiin muillekin sattunut.
Tarkoituksella olisi kyllä mielestäni edelleen todella hyvä ominaisuus.

Piilo-ominaisuus piilottelee ketjuja, vissiin muillekin sattunut.
Tarkoituksella olisi kyllä mielestäni edelleen todella hyvä ominaisuus.

Näkyy toimivan niin, että jos ignooraat käyttäjän, niin käyttäjän luomat ketjutkin menee piiloon.

Olin jossain välissä näköjään napsauttanut Bisleyn ignoreen, niin lähti näkymästä tää offarikin.

Sumpin pihautus, ja loma. Ei tunnu kyllä siltä vielä oikein, mutta kaiketi se jossain kohtaa. Tunnin päästä pitäisi startata reissuun ja siitä sitten nokka kohti järvimaisemia.

Harvemmin tietty yksin kenenkään vika, kun yhteispelillähän softaprojekteja joutuu eteenpäin viemään.

Perustekemisessä prosessi on kirosana kaikille. Koodareita häiritsee, kun haluaisivat vain koodata rauhassa. Asiakasta häiritsee, kun toimittaja kyselee jatkuvasti tyhmiä, vaikka olisi toimiala murheitakin. Damageria häiritsee se, että kaikkia muita häiritsee, joten lukee positiivisen ajattelun oppaan ja kirjoittaa raportiksi proosaa, joka lohduttaa itseä ja muita. 😁

Kelien puolesta ei osunut arpa niille jotka otti lomansa elokuuhun. Muutama tuttu otti "varmojen" lämpimien kelien vuoksi :D

Itse lomailin helteet heinäkuussa toki.

Työn puolesta ok lomailla elokuu. Heinäkuussa ei tapahu mitään, elokuussa aina kiire.

Back
Ylös Bottom