Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Feeliasta kuulin männä vkl. Sekin menee kyllä testiin lähiaikoina.Ei tarvitse heittää wolttia, kun on Feelian eväät kaapissa.
No, näin etätyöaikaan on ihan mukava tilata himaan lounasta ja tehdä odotellessa vaikka hommia. Versus, että kuluttaa (virallisen) ruokiksen siihen, että lähtee ite sompaan safkaa jostain.
Darrassa ei kiinnosta nähdä ketään, joten Wolt / Foodora. Samoin jonkun pidemmän päivän jälkeen ei jaksa aina liikkua. Onhan noita tilanteita, joissa tilaa ihan mieluusti kotiin.
Nyt tehtynä makaronloodaa, joten njet Wolt.
en ole ymmärtänyt tuota palvelua, eikä varmaan tarvitsekkaan
eikö imiset tykkää käydä imisten ilmoilla hakemassa sitä ravinnetta itse, miksi se pitää kuljetuttaa liikennesääntöjä rikkovia kuljettajia käyttäen kotiin
minulle ainakin tärkeämpää on päästä kotoota pois, kun se itse ravintoeines mitä haen/syön #kotonasaaollaaina
jos ei huvita pukeutua.
![]()
Hus kilpailutti 140 miljoonan it-ulkoistuksen uudelleen 10 vuoden jälkeen: ”ollut aika”
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin neljän vuoden aikana 140 miljoonan euron arvoista ulkoistusdiiliä tavoitteli viisi yritystä. Voittajaksi nousi halvin tarjous.www.tivi.fi
Hah. Toki en taustoja tiedä, että mitenkä on vertailtu, mutta kokemusta on muutamasta IT pojektista jossa valittiin halvin tarjous. Ja se ei oo todellakaan ollut halvin kokonaisuus elinkaaren aikana. Päinvastoin. Lisätöiden ym. räätälöintien lisäksi aiheuttanut hirveitä kuluja talolle ihan toimimattomuudellaan.
Noh voi olla että tämä on hyvä, halpa ja toimiva :D
Me ollaan välillä tilattu feelialta viikon tai parin ruuat kerralla. Enemmän sääntö kuin poikkeus että toimitus on sekasin. Yleensä osa tuotteista on vaihtunut ja pari kertaa on tullut ylimääräisiä. Kerran tuli kaikki tuplana eli kahen viikon ruuat vaikka viikon satsi ostettiin. Toki maksettiin vain tilatuista.Feeliasta kuulin männä vkl. Sekin menee kyllä testiin lähiaikoina.
Useamman kerran on tullut tilattua ja aina tullut vain se mitä on tilattu.Me ollaan välillä tilattu feelialta viikon tai parin ruuat kerralla. Enemmän sääntö kuin poikkeus että toimitus on sekasin. Yleensä osa tuotteista on vaihtunut ja pari kertaa on tullut ylimääräisiä. Kerran tuli kaikki tuplana eli kahen viikon ruuat vaikka viikon satsi ostettiin. Toki maksettiin vain tilatuista.
Pois se minusta. Yhtiön kanssa tekemisissä olleena, en ottaisi etes ilmaseks ko. lappuja!
Hoitsujen palkkaamiseen ja mitoistusten täyttämiseen ei oikein rahaa ole, lastensairaalasta puhumattakaan.
AikamoistaUseamman kerran on tullut tilattua ja aina tullut vain se mitä on tilattu.
Varmasti nämä tilauspalvelut nostavat elämänlaatua, ehdottomasti. Olen kuitenkin yrittänyt pitää henkilökohtaisesti, etten päästä lampun henkeä vapauteen. Sen kerran kun se Barabbas on irti, niin siltä tieltä ei ole paluuta. Jos haluaa syödä törkymättöä, niin silloin kävellään/singahdetaan kaupungille/ravintolaan, eikä tilata kämpille. Ja on ne annokset parempia paikanpäällä. Samoin tulee istuttua rauhassa alas ja keskityttyä asiaan.Tuo Feelia on minulle täysin uusi juttu, mutta tuolla hintatasollahan sitä on pakko kokeilla.![]()
Varmasti nämä tilauspalvelut nostavat elämänlaatua, ehdottomasti. Olen kuitenkin yrittänyt pitää henkilökohtaisesti, etten päästä lampun henkeä vapauteen. Sen kerran kun se Barabbas on irti, niin siltä tieltä ei ole paluuta. Jos haluaa syödä törkymättöä, niin silloin kävellään/singahdetaan kaupungille/ravintolaan, eikä tilata kämpille. Ja on ne annokset parempia paikanpäällä. Samoin tulee istuttua rauhassa alas ja keskityttyä asiaan.
Vähän sama, jos olutta haluaa juoda, illan annos haetaan kävelemällä. Ei osteta 24-pullon six-packiä keittiön nurkkaan.