Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain Espanjan inkvisitioon verrattavaa tulee varmaan ☹Pakottaakohan ne sinut "kuurille"?
Noh, makunsa kullakin.Itseasiassa minä tarvitsisin sellaisen tuoksuvanpeppuisen ja kivalta hyvän miespuolisen personal trainerin! Kela-korvattuna.
Hyi hitto.
Jos haluaa pysyä kuivana, oikeasti, niin kunnon sadeasu sen "vettä pitävän" ajoasun päälle.
Tähän asti.ja kukaan ei noudata niitä
Eikös se rehunpurenta olekkaan terveellistä?Joudun ravitsemusterapeutille![]()
Poweri pani mua eilen perseeseen kun oli ostohousut jalassa televisio kauppojen takia.
Tai olin niin kiimassa sillä hetkellä että en miettinyt mistä olisi saanut halvemmalla mutta koska veronpalautukset niin olin sokea.
Saatanan myyntimiehet, oon niin vietävissä niiden kanssa![]()
Ei taida olla. Pitääkö tässä nyt siirtyä keskikalja ja makkara -dieettiin.Eikös se rehunpurenta olekkaan terveellistä?
Minä tarvitsen Nuoren Rakastajan.Sylvin pitää ottaa käyttöön V:n ruoka- ja juomaympyrä ja ajankuluksi + työmatkapyöräily. Lähtee DM2 ja pysyy Ruumis kunnossa.
Vanhaa bensaa?Täällä kun tiedetään kaikenlaista, niin mistä johtuu, että moottorisaha ei lähde lämpimänä käyntiin? Heti sammutuksen jälkeen kyllä käynnistyy, mutta 5 minuutin jälkeen ei enää millään vaikka kuinka nykisi. Ei ole auta ryyppy, puolikaasu eikä käsikaasukaan. Sahana vanha mutta vähän käytetty Husqvarna 36. Kaasari, bensaletku, ilmansuodatin ja tulppa vaihdettu.
Olen syönyt nyt sahan jäähtymistä odotellessa yhteensä 4 puskaa mustaherukoita, eikä ole enempää, joten tilanne alkaa olla kestämätön.![]()
Minä tarvitsen Nuoren Rakastajan.