Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

CA17E58A-864E-4C5F-9669-E489C04071FA.webp

Eväsretkellä

Pakottaakohan ne sinut "kuurille"?
Jotain Espanjan inkvisitioon verrattavaa tulee varmaan ☹

Ravitsemusterapeutin työ mahtaa olla kuluttavaa. Annat hyviä ohjeita - ja kukaan ei noudata niitä kauempaa kuin kaksi viikkoa.

Itseasiassa minä tarvitsisin sellaisen hyväpeppuisen ja kivalta tuoksuvan miespuolisen personal trainerin! Kela-korvattuna. On niin pienet tulot, ettei ole pätäkkää ns vapaiden markkinoiden tarjontaan.

Tänään kyllä ajattelin leipoa kesäkurpitsakakun! Sehän on niinkuin kasvisruokaa ja siten terveellistä.

Joku kiva liikuntaharrastus pitäisi kehittää restoratiivisen joogan rinnalle.

Poweri pani mua eilen perseeseen kun oli ostohousut jalassa televisio kauppojen takia.
Tai olin niin kiimassa sillä hetkellä että en miettinyt mistä olisi saanut halvemmalla mutta koska veronpalautukset niin olin sokea.
Saatanan myyntimiehet, oon niin vietävissä niiden kanssa 🤣

Sadesäällä kertakäyttögummihanska käteenvedettynä hanskan alla best. Ei vaan sattunut matkaan viimeksi.

Meinasi jäädä myös merinot kotiin, kun hullulta tuntui helteessä niitä pakata.

Helle on varmaan sulattanut aivotkin, koska ajatus matematiikan opiskelusta tuntuu juuri nyt kiehtovalta. :censored: Montakohan viikkoa tämä kestää, kun pitäisi alkaa Moodleen harkkoja takomaan...

Poweri pani mua eilen perseeseen kun oli ostohousut jalassa televisio kauppojen takia.
Tai olin niin kiimassa sillä hetkellä että en miettinyt mistä olisi saanut halvemmalla mutta koska veronpalautukset niin olin sokea.
Saatanan myyntimiehet, oon niin vietävissä niiden kanssa 🤣

Noh, nyt on kuitenkin kalibroitu tv

Eikös se rehunpurenta olekkaan terveellistä?
Ei taida olla. Pitääkö tässä nyt siirtyä keskikalja ja makkara -dieettiin.

Tai no, jos huomioi, että makaan koomassa noin 6 kk joka vuosi ja syön pelkkää pakastepizzaa ja suklaata, niin sillä voi olla vaikutusta 🤔 Huomasin myös erään neuroleptin lupaavan diabeteksen käyttäjilleen - onneksi jätin sen pois, vaikka psykiatri hiukka pahastuikin. Itäsuomalainen geeniperimäkin altistaa. Kyllä tästä kuolema tulee.

Täällä kun tiedetään kaikenlaista, niin mistä johtuu, että moottorisaha ei lähde lämpimänä käyntiin? Heti sammutuksen jälkeen kyllä käynnistyy, mutta 5 minuutin jälkeen ei enää millään vaikka kuinka nykisi. Ei ole auta ryyppy, puolikaasu eikä käsikaasukaan. Sahana vanha mutta vähän käytetty Husqvarna 36. Kaasari, bensaletku, ilmansuodatin ja tulppa vaihdettu.

Olen syönyt nyt sahan jäähtymistä odotellessa yhteensä 4 puskaa mustaherukoita, eikä ole enempää, joten tilanne alkaa olla kestämätön. ☹️

Täällä kun tiedetään kaikenlaista, niin mistä johtuu, että moottorisaha ei lähde lämpimänä käyntiin? Heti sammutuksen jälkeen kyllä käynnistyy, mutta 5 minuutin jälkeen ei enää millään vaikka kuinka nykisi. Ei ole auta ryyppy, puolikaasu eikä käsikaasukaan. Sahana vanha mutta vähän käytetty Husqvarna 36. Kaasari, bensaletku, ilmansuodatin ja tulppa vaihdettu.

Olen syönyt nyt sahan jäähtymistä odotellessa yhteensä 4 puskaa mustaherukoita, eikä ole enempää, joten tilanne alkaa olla kestämätön. ☹️
Vanhaa bensaa?

Bensana on tuoretta 2-t pienkonebensiiniä. Kylmänä käynnistyy hyvin ja toimii muutenkin kuten pitää. Ainoastaan tuo lämpimänä käynnistys on ongelma, mikä tässä ihmetyttääkin.

Minä tarvitsen Nuoren Rakastajan.

ei Minullakaan ole, silti on "elämässä" vapaa-aikaa jota tuhlata liikuntaharrastuksiin, kun ei muuta tekemistä keksi

ja sitten jos olis, pitäisi hänen tähten yrittää pysyä nii hyvässä ulkoisessa kunnossa kuin mahtollista, nyt Minua ei näe kukaan,koskaa, alasti: aivan sama miltä näyttää

Back
Ylös Bottom