Laardi
VIP
Kauhee pomputus, en pidä minään.#claccinen #kommentti #punttifoorumilla
Jos mummu olis satakunta kilsaa itään niin tulis stopeilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauhee pomputus, en pidä minään.#claccinen #kommentti #punttifoorumilla
Mitähän @Sylverö mieltä?VoimaMaha
Sitä eijole mutta sauna kyllä lämpiää parhaillaan.Olutta: ON
katso liitettä 230121
Onko etes korppia?Sitä eijole mutta sauna kyllä lämpiää parhaillaan.
Kävin hirvikeitolla. Mies otti ensin ja odottelin siinä. Kuulin kun jotkut pari miestä siinä takana pohtivat ruuan ottamista, toinen sanoi toiselle mieheen sukunimellä viitaten; "No, kunhan Sukunimen EUKKO ottaa ensin."
Aijai kun särähti korvaan! Toki tiedän, että nämä ilmaisut ovat joillekin ihan normaalia puhekieltä mutta minulle tietyillä sanoilla on vahva neg. konnotaatio.
Minä näytän koiratreenivaatteissa vähemmän naiselliselta, enemmän jopa teinipoikamaiselta; en kyllä varmasti noita-akkaEUKOLTA!
![]()
Totta! Jalkaongelmia on!Lyhyet jalat, jalkaterät sisään päin kääntyneet. Linttaan poletut kengät em. syistä johtuen. Pään karvoitus likainen ja harvahko. Yleisilme hoitamaton.
Positive.Onko etes korppia?
Perus kineettinen ketjureaktio. Jalkaterä kääntyy (vai semiaktiivisesti käännetään kentiesjalkaterät sisään päin kääntyneet
Minäpä minä.@Invisus ko maalaa nuo? Ei ole vaan maalattu jonkun väriseksi, vaan viimesen päälle sävytetty hianoksi.![]()

UseiNmille, ei jalkaterät suorassa. Keskiverto "normaali" ihmisen jalakaterä kääntyy himppasen (vajaa 10 astetta) ulospäin.Kokeileppa kuule kävellä oikein, jalkaterät suorassa.
Tässä ketjussa joillakin henkilöillä jalkaterät kääntyy usein kohti anniskeluravintolaa.UseiNmille, ei jalkaterät suorassa. Keskiverto "normaali" ihmisen jalakaterä kääntyy himppasen (vajaa 10 astetta) ulospäin.
Joillaki se on enemmän, joillaki vähemmän, joillaki jalat on eriparia ja ne sojottaa vähän erisuuntiin kun kävellään "oikein".
Se on oikein.Tässä ketjussa joillakin henkilöillä jalkaterät kääntyy usein kohti anniskeluravintolaa.