Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mentäskö uimaan?
Mennään vattuun? 20210731_133648.webp

Oli kaupassa ihanan söpö Boschin käsisirkkeli ~160€. Ainut vain, että 2 akkua ja laturi 370€. Tuskin pystyn olemaan ostamatta.

Eli suunnitelma Dewaltista vaihtuu Boschiin.

Kävin hirvikeitolla. Mies otti ensin ja odottelin siinä. Kuulin kun jotkut pari miestä siinä takana pohtivat ruuan ottamista, toinen sanoi toiselle mieheen sukunimellä viitaten; "No, kunhan Sukunimen EUKKO ottaa ensin."
Aijai kun särähti korvaan! Toki tiedän, että nämä ilmaisut ovat joillekin ihan normaalia puhekieltä mutta minulle tietyillä sanoilla on vahva neg. konnotaatio.

Minä näytän koiratreenivaatteissa vähemmän naiselliselta, enemmän jopa teinipoikamaiselta; en kyllä varmasti noita-akkaEUKOLTA!
YgcLJvs.png

Huomaa, että ilmakin on jo viilentynyt ja tuulen mukana tippuu ensimmäisiä lehtiä puista.
Jotenkin ollut koko päivän sellainen "viimeinen kesäpäivä" -fiilis. Haikea suorastaan!

Näin myös aamulla kellastuneen pihlajan lehden ja iski välitön syys ja talvimasennus. #oispakesä
Syksyhän on mukavaa aikaa! Tee maistuu paremmalta, samoin mausteiset ruuat. Ensimmäiset kirpakat aamut <3
Ja kun tulee talvi, on mukava ulkoilla kun pakkaslumi narisee jalkojen alla ja on valkoista; puhdasta!
Ainut harmittava hetki on siinä se väliaika, kun on vain märkää, pimeää ja sottaista (koirien kanssa). Muuten tykkään kyllä, että on neljä vuodenaikaa.
Toivottavasti tulee se kunnon talvikin, ettei jää vain kuukausien mittaiseksi marraskuuksi. Se olisi kamalaa minustakin.

Pihlajanmarjat oransseja, tammenterhot vielä vihreitä. Kaneja on ihan håmåna. Eikä näytä olevan jäniksiltä pois. Tuottavaa maata olis tämä puhtoisen lähiön pohja. Lämminkin on vielä vaikka vähän pilvistä, ihan normi kesäkeli.

Juur kun hain kellarista valkkaripullon mukaani, niin katselin siinä punkkuja. Ei tee yhtään mieli punkkua, mutta kun aloin makustella syksyä suussani, niin voi veljet, jo punkkupullot alkoi houkutella.

Ei, kyllä aina kysytään viimeinen sana. Jos se ei miellytä niin sitten mökötetään pitkä aika ja pillua ei ainakaan heru.

Mutta olen nyt hyväksynyt isovillakoiran. Ehtona tälle on että kolmesta nykyisestä koirasta vähintään kaks pitää olla tuonpuoleisessa. Ihanne kolme.

Ei, kyllä aina kysytään viimeinen sana. Jos se ei miellytä niin sitten mökötetään pitkä aika ja pillua ei ainakaan heru.

Mutta olen nyt hyväksynyt isovillakoiran. Ehtona tälle on että kolmesta nykyisestä koirasta vähintään kaks pitää olla tuonpuoleisessa. Ihanne kolme.
Ymmärrän, ymmärrän.

Muista, muutama katti vielä lisää tulossa.

Back
Ylös Bottom