Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli tonni lisää liksaa ja kaikki ylityö- ja hälytyshommat poies?

Ei taida tonni riittää kun työmatka pitenisi 10min -> 40min suuntaansa.

Kuuteen vuoteen olen ollut yhden sunnuntain töissä, ei paha rasti.

minkähän tähären Minun reissuilla ei ole ikinä mitään nelisatasta buranaa väkevämpää tarvittu

Työterveyslääkäri kirjoitti minulle reseptin, että voin käydä ostamassa ensiapulaukkuun ZITHROMAX:ia, koska erinäisillä reissuilla on kuulemma hyvä varautua, ihan kaikkeen. Kokenut- ja maailmaa nähnyt pelinainen on siis hän.
Muutenkin pudisteli päätään ja kysyi, onko henkivakuutukset voimassa, kun kuuli kohdemaan.

Ei. Kysyi vaan, ajattelitko olla ihmisiksi. :ROFLMAO:
Kajsna lienee ollut hommissa.

Kah, oomma olleet saman katon alla eilen. Ja kyllä, oli loistava.
Oli. Yleisö oli lievästi sanottuna mielissään tapahtumasta, eikä laulu- ja soitinyhtyekkään vaikuttanut tympääntyneeltä.

Oli ala-asteella tuon tyyppinen penaali, siinä oli joku härpäke joka avautui aika sähäkästi jousen voimalla kun napista painoi.

Sillä pystyi ampumaan epäsuoraa tulta viereisissä pulpeteissa istuvia tovereita kohti. Projektiileinä oli pyyhekumin palasia tms.

Back
Ylös Bottom