Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomasitteko kuinka maagine paikka o Pori? Pori on enemmän mitä Suomi.

Matin uidessa selostetaan aina että porilaine ui, Pori mitalikannassa ja Poriin pronssia.

Hulkon uidessa ei sanottu että Kirkkonummi finaaliin. Eikä Mäkelänummela ampunu Pekingissä kultaa Orimattilaan vaan Suomeen.
Näin livekuvaa porin kaupungintalolta kun siellä seurattiin uintia, ei se touhu ihan normaalilta näyttänyt.

Herramunjee :eek:

Viiden tunnin päästä pärähtää festarit käyntiin. Ihanaa päästä nauttimaan ulkoilmakonsertista.

mosh-pit-at-endfest1.webp

Soijaa pukkaa ihan pienestäkin. Ja niska jumissa -> päänsärky.

Headhunteri soitteli, haastattelua pukkaa.

Kotona vaan viskiä lääkkeeksi nykyään.
Työterveyslääkäri kirjoitti minulle reseptin, että voin käydä ostamassa ensiapulaukkuun ZITHROMAX:ia, koska erinäisillä reissuilla on kuulemma hyvä varautua, ihan kaikkeen. Kokenut- ja maailmaa nähnyt pelinainen on siis hän.
Muutenkin pudisteli päätään ja kysyi, onko henkivakuutukset voimassa, kun kuuli kohdemaan.

Viimeksi muokattu:
Työterveyslääkäri kirjoitti minulle reseptin, että voin käydä ostamassa ensiapulaukkuun ZITHROMAX:ia, koska erinäisillä reissuilla on kuulemma hyvä varautua, ihan kaikkeen. Kokenut ja maailmaa nähnyt pelinainen on siis hän.
Muutenkin pudisteli päätään ja kysyi, onko henkivakuutukset voimassa, kun kuuli kohdemaan.
Kuulostaa komennuskassin vakiovarusteelta menevälle miehelle.

Tiedän noita myös kirjoitellun komennushommiin. Ei sitten yllätä liekit letkun päästä reissussa joku aamu.

Työterveyslääkäri kirjoitti minulle reseptin, että voin käydä ostamassa ensiapulaukkuun ZITHROMAX:ia, koska erinäisillä reissuilla on kuulemma hyvä varautua, ihan kaikkeen. Kokenut ja maailmaa nähnyt pelinainen on siis hän.
Ihan oikein. Ei seksimynthoneita kuitenkaan määrännyt?

Hyvä, laajalti vaikuttava lääke. Erilaisiin tulehduksiin.

Back
Ylös Bottom