Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuitenkin tornikanuunan putkessa jo ladingi valmiina, noinniinkuin kaiken varalta?:unsure:

Minkälaisella katsastusasemalla saa laitettua panssarivaunun takaisin tieliikennekäyttöön.
Tämän joskus kertonutkin, kuntien kanssa pohdittiin saisiko puolitelavaunun rekisteröityä työkoneeksi.

@Max131 Sinähän myit jotain Ibanezia joku aika sitten, mikä malli se oli?
Aamupäivästä treenailin tuollasta hassunhauskaa rallia, vähän menee yli oman taitotason mutta yritetään silti, josko saisi tässä lomalla sen menemään ihan kunnolla vielä..
Ei lähde mulla jostain syystä kotikoneella tuo video pyörimään, mutta kitara oli RG 550LTD vuosimallia -96 tai -97.

Mikit vaihdoin Vain Evolution kakkoseen tallaan ja ykköseen kaulaan, jos muistan vielä osapuilleen oikein.

Vähän katellut jotain Tokain teleä tai stratoa, jos ostais uudelleen sähköisenkin kitaran. Noilla Ibanezin tyylisillä kaahauskauloilla ei osaa soittaa enää, että pitää kattoa joku vähän jykevämpikaulainen.

Ei lähde mulla jostain syystä kotikoneella tuo video pyörimään, mutta kitara oli RG 550LTD vuosimallia -96 tai -97.

Mikit vaihdoin Vain Evolution kakkoseen tallaan ja ykköseen kaulaan, jos muistan vielä osapuilleen oikein.

Vähän katellut jotain Tokain teleä tai stratoa, jos ostais uudelleen sähköisenkin kitaran. Noilla Ibanezin tyylisillä kaahauskauloilla ei osaa soittaa enää, että pitää kattoa joku vähän jykevämpikaulainen.
Eli aika klassikkokamaa siis. Itse olen noista kaahauskauloista kyllä ihan tykännyt, olenkin katsellut kakkoskitaraksi esim. RG652:sta... Sitten olisi kitarakiintiö täynnä.

Eli aika klassikkokamaa siis. Itse olen noista kaahauskauloista kyllä ihan tykännyt, olenkin katsellut kakkoskitaraksi esim. RG652:sta... Sitten olisi kitarakiintiö täynnä.
Jos ois rahaa, niin Musarin JP6 ois aika kova. Muistelen Petruccin soittelevan aika paksukaulaisilla peleillä ja sen aikaisempi Ibanezinkin custom-malli oli paksummalla kaulalla.

Tai sit joku Strandbergin Boden Standard seiska. Ovat ns. vtun rumia, mutta kuuleman mukaan todella ergonomisia soittaa. Per Nilsseniltä (mm. Scar Symmetry) voi kuunnella miten soi levyillä.

No auttamattahan sää oot jo myöhässä, mutta kai nää vielä niukin naukin lasketaan, jos nyt aloitat tosi napakasti.
Sitä mä tässä vähän ite kanssa mietin että missä se raja menee, oisko ennen 16 vielä hyväksytty?
Tosin ehkä oikeana pitäisi että aloittaa ennen 12.

Back
Ylös Bottom