Voiko Fasupala olla paha?![]()
Voi. Esim. ne jotkut pantterifasupalat oli aika paskaa.
Se. Salmiakki.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko Fasupala olla paha?![]()
Voi. Esim. ne jotkut pantterifasupalat oli aika paskaa.

Ahaa. En ole tuota syönytkään.Se. Salmiakki.![]()
Kuitenkin tornikanuunan putkessa jo ladingi valmiina, noinniinkuin kaiken varalta?Vaunu ollut etes palveluskelpoinen.
Tämän joskus kertonutkin, kuntien kanssa pohdittiin saisiko puolitelavaunun rekisteröityä työkoneeksi.Kuitenkin tornikanuunan putkessa jo ladingi valmiina, noinniinkuin kaiken varalta?
Minkälaisella katsastusasemalla saa laitettua panssarivaunun takaisin tieliikennekäyttöön.
Suomessa on muutettu jenkkien puolitelavaunuja salaojakoneiksi. En tiedä, ovatko rekisteröityjä.puolitelavaunun rekisteröityä työkoneeksi.
Nojuu, tuskin.Suomessa on muutettu jenkkien puolitelavaunuja salaojakoneiksi. En tiedä, ovatko rekisteröityjä.
@Max131 Sinähän myit jotain Ibanezia joku aika sitten, mikä malli se oli?
Aamupäivästä treenailin tuollasta hassunhauskaa rallia, vähän menee yli oman taitotason mutta yritetään silti, josko saisi tässä lomalla sen menemään ihan kunnolla vielä..
View: https://drive.google.com/file/d/1kz2Eoo80P10VADRcV9hVXx107TS6D5LG/view?usp=sharing
Ei lähde mulla jostain syystä kotikoneella tuo video pyörimään, mutta kitara oli RG 550LTD vuosimallia -96 tai -97.@Max131 Sinähän myit jotain Ibanezia joku aika sitten, mikä malli se oli?
Aamupäivästä treenailin tuollasta hassunhauskaa rallia, vähän menee yli oman taitotason mutta yritetään silti, josko saisi tässä lomalla sen menemään ihan kunnolla vielä..
Mul oli aikoinaan tommone mut supermoto.On tää yksmukinen vähän kö mopolla ajelis.
https://ibb.co/1Zx9Yjy
Et kai vaan kyydinnyt sillä neitoja?Mul oli aikoinaan tommone mut supermoto.
mopohan tuo oli. Vähän piti kovempaa ääntä ja keuli helepommi.
180kmh kulki. Vatsatreeni samalla ku piti selän suorassa..
Eli aika klassikkokamaa siis. Itse olen noista kaahauskauloista kyllä ihan tykännyt, olenkin katsellut kakkoskitaraksi esim. RG652:sta... Sitten olisi kitarakiintiö täynnä.Ei lähde mulla jostain syystä kotikoneella tuo video pyörimään, mutta kitara oli RG 550LTD vuosimallia -96 tai -97.
![]()
RG550LTD
For other RG550 models, see RG550 (disambiguation). The RG550LTD is an RG series solid body electric guitar model introduced by Ibanez for 1994. It was produced in Japan by FujiGen. The RG550LTD features a basswood body bolted to a maple (maple and bubinga from 1997) neck with a 24-fret rosewood...ibanez.fandom.com
Mikit vaihdoin Vain Evolution kakkoseen tallaan ja ykköseen kaulaan, jos muistan vielä osapuilleen oikein.
Vähän katellut jotain Tokain teleä tai stratoa, jos ostais uudelleen sähköisenkin kitaran. Noilla Ibanezin tyylisillä kaahauskauloilla ei osaa soittaa enää, että pitää kattoa joku vähän jykevämpikaulainen.
Et kai vaan kyydinnyt sillä neitoja?
Jos ois rahaa, niin Musarin JP6 ois aika kova. Muistelen Petruccin soittelevan aika paksukaulaisilla peleillä ja sen aikaisempi Ibanezinkin custom-malli oli paksummalla kaulalla.Eli aika klassikkokamaa siis. Itse olen noista kaahauskauloista kyllä ihan tykännyt, olenkin katsellut kakkoskitaraksi esim. RG652:sta... Sitten olisi kitarakiintiö täynnä.
Et kai vaan kyydinnyt sillä neitoja?
No auttamattahan sää oot jo myöhässä, mutta kai nää vielä niukin naukin lasketaan, jos nyt aloitat tosi napakasti.Oisko nyt hyvä hetki vetää päiväkännit?
Sitä mä tässä vähän ite kanssa mietin että missä se raja menee, oisko ennen 16 vielä hyväksytty?No auttamattahan sää oot jo myöhässä, mutta kai nää vielä niukin naukin lasketaan, jos nyt aloitat tosi napakasti.