Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ollut terveysviikonloppu, ei. Viisi minuuttia autolla kauppaan ja paita ihan märkä.

Liitteet

• jädet.webp
    jädet.webp
    63 KB · Katsottu: 146
Tästä on jo aika kauan aikaa mutta kävin tsadissa treffeillä muikkelin kanssa ja se sai lokin satsit suoraan päähän.
Hieman pesi päätä meressä ja se siitä.
Ai niin ja laitan uudestaan kuvan kesältä kun oltiin serkun kanssa ajelulla niin meinas sotkea....
Onko kuvassa pehmis? Harmi kun sekoitusta ei meinaa saada enään.

Onhan noita joitain satoja cd-levyjä viel jemmassa, vaikka kotoota soittimenkin kannoin kierrätykseen. Autossa on viel kieputin ja siel tulee joskus fiilisteltyä.

Onko kuvassa pehmis? Harmi kun sekoitusta ei meinaa saada enään.
Joku päivä uutisoitiin, että pehmismassa on loppumassa koko Suomessa :confused:
Tarttee varmaan huomenna ihan itse käydä toteamassa tilanne. Minun vakiokiskalta on saanut vaniljasuklaasekoituksen. "Muutaman" olen maistellut.

Punatulkkujen verilöyly...

#ajankuluksi

Miesten pariuimahyppy.. Ei nyt mennä itse lajiin, mutta jos naisten beachvolleyn asut on vähän-paljon kyseenalaisia, niin ei näilläkään kyllä asujen materiaalikustannukset kovin isot ole.

Olin töissä ja nyt väsyttää, missä meni pieleen?
Tätä kirjoittaessa välähti että enhän mä ole tehnyt pakollisia huomiseen liittyviä toimistojuttuja, no viddu jee.

Ootko ollu väärässä paikassa eri mieltä? :D

Ja joo, kyllähän tuota vois jotain rakentavampaakin tehdä kuin notkua tällä palstalla (tai muillakaan palstoilla).

Hyvin paljon mahdollista. Mutta luulen tietäväni kenen kanssa ei kannata yrittää asioista keskustella, enkä näin ole tehnytkään.
Eli ei harmainta aavistusta mistä moinen aiheutui, sammutin verkkolaitteen ja käynnistin uudelleen ja ongelma poistui.

Back
Ylös Bottom