Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokattu:
Heh he hee:giggle:
Minäkin vedän toista pannullista naamioon ja soittelen kitaraa. Jos saan hyvän vaihteen päälle niin ehkä nauhoitankin jotain.

Kalusto:
Ibanez RG5121 prestige,
Mooerin mallintavaefektilaite JCM800+ Marshall 4x12 1960A-mallinnuksilla.
Minä en ole voinut koko kesänä rämpyttää ukuleleä, koska kuuma ja ikkunat/ovet on auki. Kuuluisi liian hyvin naapureille :nolo:

Silvennoista joku lienee tituleerannut yhdeksi Suomen parhaista kitaristeista.

Olemmuuten omistanut aikoinaan, kun vielä omistin cd-levyjä, Heikki Helan levyn nimmarilla.

Omistaako/kuunteleeko joku muuten vielä cd-levyjä? Oon pudonnu ihan kelkasta, kun en juuri koskaan ikinä milloinkaan kuuntele musiikkia.

Omistaako/kuunteleeko joku muuten vielä cd-levyjä?

ky, koska: kaikki omistamani musiikki ei ole vinyylinä

viimeksi la pyörähti cdlevyllinen rokkenroll musiikkia verenpisara merkkiseltä ORG:Esteriltä

olen muuten taas taantunut ylex, kuuntelijaksi, vaikka päivävuoro aivan kamalaa ilmastoöyhötystä onkin, niin on silti metka laulu: tämä

View: https://www.youtube.com/watch?v=CEdIygk3-Qc

Heh he hee:giggle:
Minäkin vedän toista pannullista naamioon ja soittelen kitaraa. Jos saan hyvän vaihteen päälle niin ehkä nauhoitankin jotain.

Kalusto:
Ibanez RG5121 prestige,
Mooerin mallintavaefektilaite JCM800+ Marshall 4x12 1960A-mallinnuksilla.
Minäkin soittelin "kahvitauolla", mutta vehkeenä Stanford D5 pro akkari.

Omistaako/kuunteleeko joku muuten vielä cd-levyjä? Oon pudonnu ihan kelkasta, kun en juuri koskaan ikinä milloinkaan kuuntele musiikkia.
Onhan noita itelläkin aika läjä. Rippaan nuo kyllä levylle ja streamaan sieltä. Ei oo laiskan hommaa nousta perseeltään vaihtelemaan mitään levyjä.

Silvennoinen ois ollu Pyhtäällä livenä samana viikonloppuna, kun reissattiin PK-seudulle häihin, mutta ei jaksanu mennä kahtoon. Kova soittaja / muusikkohan se.

muoks. B.B.Korhonen ehkä kovin niistä Kummeli-pätkistä :D

Onhan noita C-levyjä joku reilu 600.
Ostokset on kyllä yli 85% vinyyliä, ehkä 10% kasetteja ja 5% CD.

C-kaseteista tuli innostuttua taas reilu vuosi sitten ja toista sataa kertynyt niitäkin.

Irtoaako yhtään Sultans of Swing:n sooloja. Vai minkä sortin komppeja rämpytät?
Ei irtoa.:giggle:

Knopflerilla taisi olla sitäpaitsi joku Soldano SLO100- setti mistä niitä ikivihreitään irrotteli, itsellä on kyllä mallinnus siitä mutta ei se oikein tottele minun sormia.
Vaikka Knopfleria arvostankin niin en juuri musiikkiaan soittele. Joskus tätä tuli kyllä rämpyteltyä, mutta siinäpä se oikeastaan sitten olikin.

View: https://m.youtube.com/watch?v=uOgr8OwF174

Silvennoista joku lienee tituleerannut yhdeksi Suomen parhaista kitaristeista.

Olemmuuten omistanut aikoinaan, kun vielä omistin cd-levyjä, Heikki Helan levyn nimmarilla.

Tätä mantraa Silvennoisesta jaksaa kertoa useimmin juuri sellaiset, jotka eivät asiasta yhtään mitään ymmärrä ja he vain papukaijan tavoin toistavat sitä..

Ja kyllä, kuuntelen suurimmaksi osaksi juurikin cd-levyiltä, silloin kun musiikkia ylipäänsä haluan kuunnella. Nykymusiikista eli nämä Pillinoorat ja HalooTurku:t jää kuuntelematta lähes poikkeuksetta. Kummelin sanoin, eivät saavuta tiettyjä akselistoja minun korvan sisässä..

Back
Ylös Bottom